اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 27 خرداد 1394 / کد مطلب: 9984 / نظرات: 0


همایش تجلیل از منتخبین مسابقات علمی بسیج دانش آموزی سبزوار برگزار شد


همايش تجليل از منتخبین مسابقات علمی بسیج دانش آموزی و برترین های مسابقه فرهنگی در محضر خورشید با حضور جمعی از مسئولین، دانش آموزان و خانواده شان در محل حسینیه سپاه سبزوار برگزار گرديد.

 مدیر دفتر بسیج دانش آموزی سپاه سبزوار در آیین این مراسم اظهار داشت: یکی از نکات مهم و کلیدی در تبیین اهداف بسیج، فراگیری علم و حضور در مسابقات علمی می باشد.

 سرگرد پاسدار علی پیری با بیان اینکه در رهنمود های مقام معظم رهبری نیز به این مهم تاکید شده  است، افزود: اهمیت و علم و و علم آموزی آنچنان زیاد است که امروزه هر کس که قدرت علمی بالاتری داشته باشد می تواند در جهان پیرامون خود تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

 وی با اشاره به برگزاری طرح آیه های تمدن و بسته های هوشمند بسیج دانش آموزی در سطح پایگاه های بسیج سبزوار، تصریح کرد:  سازمان بسیج دانش آموزی در راستای سیاست های خود مبنی بر توزیع عادلانۀ آموزش بین تمامی دانش آموزان در سراسر کشور، اقدام به راه اندازی مرکز آموزش های هوشمند بسیج دانش آموزی با هدف تولید بسته های آموزشی هوشمند نموده است.

 مدیر دفتر بسیج دانش آموزی سپاه سبزوار بیان داشت: ویژگی اصلی بسته های آموزشی هوشمند امکان بهره مندی از آموزش یکسان و یکپارچه و با کیفیت بالای آموزشی برای تمامی دانش آموزان در سطح شهرستان می باشد و دانش آموزان تنها با داشتن یک کامپیوتر می توانند بهترین دبیران کشور را به منزل خود ببرند.

در پايان از ۲۱۰ منتخب مسابقات بسیج دانش آموزی سپاه سبزوار با اهدای جوایزی تقدير بعمل آمد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.