اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 26 خرداد 1394 / کد مطلب: 9982 / نظرات: 0


یک استاد دانشگاه :دولت تدبیر و امید ،دولت بسیار مظلومی است


سبزوارپیام - یک استاد و عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار گفت : دولت تدبیر و امید ، دولت بسیار مظلومی است .

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، دکتر علیرضا حمیدیان دو شنبه شب در همایش حامیان و همراهان دولت تدبیر و امید که با عنوان ' روحانی تنها نیست ' در سبزوار برگزار شده بود ،اظهار کرد : دولت یازدهم با شرایط دشوار داخلی و خارجی ، نمره خوبی برای عملکرد خود دریافت کرده است .

وی در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد خلق حماسه مردمی 24 خرداد افزود: دولت آقای روحانی تا کنون در مورد عدالت اجتماعی ، فقر زدایی ، عرصه فرهنگ ،توجه به نخبگان ،سیاست خارجی و ... عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به عزم جدی دولت تدبیر و امید در مبارزه با فساد بیان کرد: نظارت همگانی ،مکانیزم رقابت احزاب، رسانه ها و مطبوعات سه رکن مهم در ممانعت از فساد اقتصادی است .

یک دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی هم در این همایش با تبریک حماسه 24 خرداد 92 گفت :دولت یازدهم موفقیت های خوبی در سیاست خارجی و دیگر عرصه های مختلف کسب کرده است .

مهران صولتی افزود: جمهوری اسلامی توانسته با قدرتمند ترین کشورهای جهان در پای میز مذاکره بنشیند و نشان دهد که می تواند مسائل خود را از طریق دیپلماسی انجام دهد که یک پیروزی بزرگی است .

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در سیاست خارجی خود مقوله تعامل با دنیا را در برابر تقابل برگزیده که سبب ثبات سیاسی کشور و نفوذ سازنده منطقه ای ایران در خاورمیانه شده است .

وی افزود: نقطه دیگر قوت سیاست خارجی دولت یازدهم این است که به سمت مولفه های واقعی قدرت ملت پیش رفته و آن را روی میز مذاکره قرار داده است .

صولتی همچنین تمرکز بر روندها نه آوردها ،احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی ،تاکید بر بحث آب و محیط زیست و طرح تحول نظام سلامت را بخشی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید ذکر کرد.

این همایش توسط انجمن اسلامی معلمان شهرستان سبزوار برگزار شده بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.