اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 15 خرداد 1394 / کد مطلب: 9914 / نظرات: 0


بـرگـزاری همـایش ملی «سیـره رضـوی و سبـک زندگی قرآنی» در سبزوار


رئیس دانشکده علوم قرآنی سبزوار از برگزاری همایش ملی سیره رضوی و سبک زندگی قرآنی در این دانشکده خبر داد.

حجت الاسلام محمد فاتحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین همایش ملی سیره رضوی و سبک زندگی قرآنی در محورهای نقش و جایگاه سیره رضوی در سبک زندگی قرآنی، ماهیت و ارکان سبک زندگی قرآنی در سیره رضوی، مبانی شاخصه ها و مولفه های سبک زندگی قرآنی در سیره رضوی و راهکارهای ترویج و توسعه سبک زندگی قرانی در سیره رضوی برگزار خواهد شد.

وی اهداف برگزاری این همایش را تقویت پژوهش در حوزه دین دانست و افزود: با توجه به درخواست بنیاد بین المللی امام رضا(ع) مبنی بر برگزاری همایش توسط دانشگاه علوم و معارف سعی شد تا تلفیقی بین سیره رضوی بر مبنای زندگی قرآنی انجام گیرد.

فاتحی ارتباط بین اهل بیت و تعالیم قرآن کریم را از دیگر اهداف برگزاری همایش عنوان کرد و تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این همایش سبب ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه شود.

دکتر فاتحی همچنین برگزاری نشست های تخصصی با حضور آیت الله عابدی از فضلای سطوح عالی حوزه را از جمله برنامه های این همایش یک روزه بیان کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف خاطر نشان کرد: زمان برگزاری همایش آبان ماه ۹۴ خواهد بود و داوطلبان شرکت می توانند تا ۱۵ مرداد ماه چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

فاتحی با اشاره به اینکه سبزوار اولین دانشکده علوم قرآنی استکه توانسته همایش ملی را برگزار کند خاطر نشان کرد: اخذ درجه علمی پژوهشی از کمیسیون وزارت علوم را از دستاوردهای برگزاری همایش خواهد بود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی یادآور شد: دانشگاههای حکیم و فرهنگیان نیز در برگزاری این همایش مشارکت بسیار بالایی خواهند داشت.
 مرجع : بصیر سبزوار





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.