اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 خرداد 1394 / کد مطلب: 9894 / نظرات: 0


برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در هفته‌ی خوابگاه‌ها تشریح شد


   معاون حوزه‌ی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در سخنانی به تشریح ویژه‌برنامه‌های این دانشگاه در هفته‌ی خوابگاه‌ها پرداخت.
   علی كریمی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه‌ی هفته‌ی خوابگاه‌ها در سالن همایش‌های دانشكده‌ی علوم انسانی این دانشگاه گفت: در این مراسم كه با حضور دانشجویان خوابگاهی واحد سبزوار همراه بود،از نمایندگان برتر خوابگاه‌های دانشجویی كوثر و امام‌علی(ع) با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد.
   وی برگزاری مسابقات رایانه‌ای فوتبال PES برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار را از دیگر برنامه‌های حوزه‌ی دانشجویی این واحد عنوان كرد و گفت: در این مسابقات كه با همكاری حوزه‌ی پژوهش و فنّاوری و با استقبال خوب دانشجویان پسر همراه بود، بیش از 80 دانشجو به رقابت با یكدیگر پرداختند كه در پایان از سه دانشجوی برگزیده‌ی این مسابقات تقدیر شد.
   معاون دانشجویی واحد سبزوار، برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان خوابگاه پسرانه‌ی امام‌علی(ع) و برگزاری اردوی یك‌روزه‌ی دانشجویان خوابگاه دخترانه‌ی كوثر در ارتفاعات زیبای شهرستان را از دیگر برنامه‌های حوزه‌ی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در هفته‌ی خوابگاه‌ها عنوان كرد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.