اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 خرداد 1394 / کد مطلب: 9892 / نظرات: 0


امام جمعه موقت ششتمد: پشتیبانی مردم از ولایت فقیه سرمایه نظام است.


سبزوار پیام ـ امام جمعه موقت ششتمد گفت: امام راحل یادگاران ارزشمندی در بین ما گذاشت و نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از این یادگارهای ارزشمنداست.

حجت الاسلام و المسلمین اخباری افزود: ولایت فقیه یکی دیگر از سرمایه های ارزشمند نظام است که حضرت امام خمینی«ره» آن را برای مردم تبیین کرد و اکنون پشتیبانی مردم از ولایت فقیه یک سرمایه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی ادامه داد: ما باید به خاطر نعمت ولایت شکر گذار خداوند باشیم چرا که بعد از ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و در طول این بیش از این دو دهه دشمن توطئه های فراوانی را برنامه ریزی کرده است.

خطیب جمعه ششتمد افزود: با سیاست و تدبیر ایشان و عنایت های حضرت بقیه الله که در همه حال به مدد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده ، این توطئه ها خنثی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اخباری به سالروز ولادت منجی عالم بشریت اشاره کرد واظهار داشت: برای تعجیل در فرج حضرت مهدی(عج) بایستی بسیار دعا کرد.

امام جمعه موقت ششتمد ادامه داد: امام زمان(عج) نیز منتظر فرج است و ظلم ها وقتی تمام می شود که آن نازنین بیاید.

وی افزود: البته همه ما باید در جهت مهدی شناسی حرکت کنیم ، چرا که دشمن مهدی های دورغین زیادی را به مردم معرفی می کند که همگی دست پرورده خودشان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین اخباری به سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) اشاره کرد وگفت: این روز به نام روز جوان نامگذاری شده و جوانان ما باید از علی اکبر امام حسین(ع) الگو بگیرند.

وی ادامه داد: امروز جوانان شیعه عراق ، لبنان ، یمن و سراسر عالم الگوی همانند حضرت علی اکبر(ع) دارند که در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.
امام جمعه موقت ششتمد گفت: جوانان باید زیر بیرق حضرت علی اکبر(ع) اجتماع کنند تا فردای قیمات نیز که افراد با الگوی خود محضور می شوند با حضرت علی اکبر(ع) محشور شوند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.