اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 6 خرداد 1394 / کد مطلب: 9886 / نظرات: 0


نشست هم اندیشی قائم مقام شهرداران تهران و سبزوار برگزار شد


نشست هم اندیشی قائم مقام شهرداران تهران و سبزوار برگزار شد نشست هم اندیشی قائم مقام شهردارن تهران و سبزوار برگزار شد
قائم مقام شهردار تهران در حوزه سرمایه گذاری گفت: سبزوار در حوزه سرمایه گذاری پتانسیلهای ناب و ارزشمندی دارد.
غلامحسین خسروآبادی افزود: سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران آمادگی کامل خود را جهت هرگونه مشاوره ، هم اندیشی و همفکری در طرح های مطالعاتی و ترغیبی سرمایه گذاری با شهرداری سبزوار اعلام می دارد.
وی ادامه داد: تأسیس تشکیلات سرمایه گذاری در شهرداری سبزوار نشان از بزرگ اندیشی و درایت مدیران شهری ، شورا و شهرداری سبزوار است.
قائم مقام شهردار تهران در حوزه سرمایه گذاری اظهار داشت: سیاست گذاری شهرداری تهران در جذب سرمایه گذاران یکی از مهمترین اصول موفقیت شهرداری تهران در راه اندازی پروژه های عظیم تجاری ، تفریحی ، خدماتی و گردشگری می باشد.
خسروآبادی گفت: همراهی و همکاری شورای اسلامی از اساسی ترین اصول در موفقت سازمانهای سرمایه گذاری شهرداری است و تسهیلات و تخفیفات از مهمترین راه های جذب سرمایه گذاران به شمار می آید.
قائم مقام شهردار تهران در حوزه سرمایه گذاری سبزوار را به واسطه قرار گرفتن در دروازه غربی خراسان رضوی مکان مناسبی برای سرمایه گذاری برشمرد و افزود: جاذبه های گردشگری ، بافت تاریخی ، وجود کاروانسراهای قدیمی و ظرفیت های تجاری سبزوار بعنوان پتانسیلهای ناب سبزوار محسوب می شود که منجر به تمایل سرمایه گذاران به حضور در سبزوار می گردد.
خسروآبادی ادامه داد: ابتکار در ارایه طرح های نو و خلاقانه در حوزه سرمایه گذاری و دعوت از صاحب نظران و عموم شهروندان در ارایه ایده های خلاقانه یکی از راههای طرح ریزی فرصت های سرمایه گذاری است.
وی اظهار داشت: حوزه سرمایه گذاری شهرداری تهران آمادگی دارد تجربیات موفق خود را در اختیار شهرداری و شورای اسلامی شهر سبزوار قرار دهد.
قائم مقام شهردار سبزوار در حوزه سرمایه گذاری نیز در این نشست گفت: خوشبختانه شورای اسلامی شهر سبزوار به حوزه سرمایه گذاری نگاه مثبتی دارد و هرچند این دفتر بسیار نوپاست ولی خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی در این مدت کوتاه به وقوع پیوسته است.
حمیدرضا داورزنی افزود: آغوش شورای اسلامی شهر و شهرداری سبزوار برای حضور سرمایه گذاران در این شهر باز است و این یکی از ویژگی های دفتر سرمایه گذاری شهرداری سبزوار محسوب می شود.
وی ادامه داد: شهرداری سبزوار در حال تهیه و تدوین آخرین فهرست از فرصتهای سرمایه گذاری با رویکرد توجیه اقتصادی دو جانبه است تا سرمایه گذاران شرایط اطمینان از انتفاع جهت سرمایه گذاری را کسب نمایند.
قائم مقام شهردار سبزوار در حوزه سرمایه گذاری گفت: تأسیس دفتر در شهرهای تهران و مشهد نشانه رویکرد ملی حوزه سرمایه گذاری شهرداری سبزوار است و هدف از راه اندازی این دفاتر علاوه بر جذب سرمایه گذاران، تسهیل امور و بهره مندی از تجربیات شهرهای بزرگ وموفق در حوزه شهری است.
حمیدرضا داورزنی از برگزاری همایشی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: پس از اقدامات کارشناسی شده دفتر سرمایه گذاری شهرداری سبزوار در شهرهای مشهد و تهران همایشی با دعوت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی فعال در حوزه های مختلف برگزار خواهد شد تا فرصت های سرمایه گذاری شهرداری سبزوار و سیاست های مدیران شهری و شهرداری به فعالان بخش خصوصی به صورت مستقیم ارائه گردد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.