اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 30 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9857 / نظرات: 0


جمع آوری پسماندهای شهری سبزوار مکانیزه شد


در پنجمین روز از هفته سبزوار و هشتادمین سال تاسیس شهرداری سبزوار، جمع آوری پسماندهای شهری سبزوار مکانیزه شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار مکانیزه شدن جمع آوری زباله را یکی از  طرح های مهم سازمان پسماند در حوزه خدمات رسانی به شهروندان برشمرد و گفت: در حال حاضر جمع اوری زباله در سبزوار به صورت نیمه مکانیزه انجام می شد که با این مهم جمع آوری پسماندهای شهری سبزوار به صورت مکانیزه شد.

سید علی کوشکی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح علاوه در صرفه جویی هزینه و نیروی انسانی از ریزش شیرابه زباله در سطح شهر جلوگیری می شود و سرعت جمع آوری زباله نیز افزایش پیدا می کند و نهایتا رضایت بیشتر شهروندان را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد : شهرداری سبزوار در راستای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان اقدام به خرید ۱۲ دستگاه ماشین جمع آوری مکانیزه پسماندهای شهری نموده است که جمع آوری زباله شهروندان به صورت مکانیزه و بهداشتی انجام پذیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: ۱۲ دستگاه خودرو مکانیزه پسماندهای شهری با اعتباری بالغ بر حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نیز ۲ دستگاه مکانیزه زباله با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کرده است، تصریح کرد: ۳ دستگتاه دیگر نیز در شهر تهران در حال تجهیز هستند که به زودی به ناوگان خودروهای مکانیزه زباله سبزوار افزوده خواهند شد.

کوشکی افزود: از این پس جمع آوری پسماندهای شهری به صورت پایلوت در مناطق صالح آباد، کلاته سیفر، قلعه نو، دهراز و توحید شهر صورت می گیرد و سپس به کل سطح شهر تسری می باید.

وی همچنین در پایان به فعالیت ستاد جمع آوری مکانیزه خاک و نخاله های ساختمانی بوسیله ۱۰۰ عدد باکس با همکاری بخش خصوصی اشاره کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.