اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 28 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9848 / نظرات: 0

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس


انسداد مرزها تا پایان امسال به پایان می رسد


انسداد مرزها تا پایان امسال به پایان می رسد سبزوار پیام ـ رئیس کمیته امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران سبب شده تا امروز دشمن به فکر ایجاد ناامنی در مرزهای کشور باشد، گفت: پروژه انسداد مرزها تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش "سبزوار پیام" محمدرضا محسنی‌ثانی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مسائلی که کشور نسبت به آن واکنش جدی نشان می‌دهد تهدیدات امنیتی است، اظهار کرد: یکی از این تهدیدات مهم مسئله حوادث تروریستی است که از مرزهای جنوب شرقی کشور صورت می‌گیرد و در این زمینه مجلس شورای اسلامی در راستای تکمیل و اتمام طرح انسداد مرزها اعتبارات خوبی را اختصاص داده است.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای انسداد مرزها در  سطح مرزهای جنوب شرقی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم با این برنامه‌ریزی تا پایان سال طرح انسداد مرزها به پایان برسد.

محسنی‌ثانی با بیان اینکه با اجرای پروژه انسداد مرزها بخش زیادی از مرز جنوب شرق مسدود می‌شود، خاطرنشان کرد: با وجود اجرای این پروژه باز هم برخی مناطق مرزی مسدود نمی‌شود و بدون انسداد می‌ماند که این موضوع در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران سبب شده تا امروز دشمن به فکر ایجاد ناامنی در مرزهای کشور باشد، گفت: قطعا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قدرت پاسخ هر تهدید امنیتی را می‌دهند و تا امروز نیز عملکرد نیروهای مسلح نشان از این مسئله دارد.

وی با اشاره به بروز انقلاب‌ها و بیداری اسلامی در منطقه یادآور شد: متاسفانه امروز شاهد هستیم که کشورهای غربی و عربی هر روز یک گروه تروریستی را متولد می‌کنند و با تسلیح کردن آنها سعی در ایجاد ناامنی در منطقه دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان در زمینه این گروه‌های تروریستی باید هوشیار باشند، ادامه داد: هوشیاری ملت‌های مسلمان قطعا توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
منبع: فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.