اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9846 / نظرات: 0


اعزام 1300 نفر از سبزوار به مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره)


سبزوار پیام ـ معاون امنیتی - سیاسی فرماندار سبزوار از اعزام یک هزار و 300 نفر از این شهرستان به مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش "سبزوار پیام" حسین میردشتی با بیان اینکه تمهیدات ویژه برای اعزام زائران و عاشقان امام (ره) به مرقد مطهر ایشان در خرداد ماه صورت گرفته است، اظهار داشت: با توجه به استقبال زائران و دلسوختگان امام (ره) تعداد یک هزار و 300 نفر به این مراسم اعزام می‌شوند.

معاون امنیتی - سیاسی فرماندار سبزوار با بیان اینکه این زائران با 33 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به اینکه زائران مرقد مطهر حضرت امام (ره) باید از محور مواصلاتی سبزوار –تهران عبور کنند تمهیدات ویژه‌ای برای ارائه خدمات به آنان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در طول مدت عزاداری سالگرد حضرت امام (ره) هیئت‌های مذهبی در سطح شهرستان به صورت دستجات عزاداری در سطح شهر به عزاداری می‌پردازند، خاطرنشان کرد: استقرار چند باب ایستگاه صلواتی در طول مسیر زائران و ارائه خدمات رفاهی به زائران از ویژه برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

میردشتی با اشاره به اینکه از جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 خواسته شده تا برای پشتیبانی و ارائه خدمات امداد و نجات همراه با کاروان‌های اعزامی باشند، یادآور شد: سه پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر و 21 پایگاه شهری و بین شهری اورژانس 115 در این مدت در آماده‌باش کامل خواهند بود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های فرهنگی خاصی نیز در طول این مدت در سطح شهرستان سبزوار برگزار می‌شوند، افزود: این مراسمات با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار و در محل امامزادگان سطح شهرستان برگزار می‌شود.
منبع: فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.