اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9841 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار :


اندیشه امام راحل بایستی برای نسل جدید بازگو شود


اندیشه امام راحل بایستی برای نسل جدید بازگو شود معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار هم بر تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل (ره) تاکید و گفت : همه ما بایستی برای تبیین و ترویج افکار و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی تلاش کنیم .
احمد برادران در نشست ستاد ارتحال حضرت امام حمینی (ره) سبزوار به ابعاد شخصیتی و اندیشه های امام راحل اشاره و اظهار کرد : اندیشه های امام راحل تنها متعلق به یک زمان و کشور ما نیست بلکه تفکر ایشان تفکری جهان شمول و مربوط به همه زمان ها است .
وی افزود: نقش روحانیت عزیز و رهبری حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ممتاز و بی بدلیلی بود و انگیزه الهی و وحدت کلمه و انسجام ملت و حضور در صحنه از دلایل موفقیت این نظام است .
وی با تاکید بر هر چه بیشتر کیفی کردن برنامه های ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)در سبزوار افزود: همه مسوولان باید برای کیفی کردن برنامه های این ستاد برنامه ریزی کنند .
برادران با بیان اینکه امروزه نوجوانان و جوانان ما دوران قبل از انقلاب را ندیده اند ،گفت : یادآوری برکات و بازگو کردن خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است .
فرماندار سبزوار افزود: برای کیفی کردن برنامه های ستاد ارتحال حضرت امام در سبزوار 13 کمیته تشکیل شده و در بخشداری های تابعه نیز ستاد تشکیل خواهد شد .
وی همچنین افزود: حدود 1300 زائر از مردم این شهرستان به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای شرکت در مراسم سالروز عروج ملکوتی ایشان اعزام می شوند. 

 امام جمعه سبزوار هم گفت: افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) بایستی برای نسل جدید و جوان ما تبیین و بازگو شود .   

حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی اظهار کرد: آموزش و پرورش ،دانشگاهها و سایر دستگاههای فرهنگی برای آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با اندیشه های امام راحل، نقش مهمی دارند .
وی رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان دانست و افزود : دشمنان انقلاب و نظام از همدلی و وحدت ما وحشت دارند .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.