اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9828 / نظرات: 0

ابوترابی فرد :


تمام ارزش شهدا به پاسداشت ارزش های دینی است


تمام ارزش شهدا به پاسداشت ارزش های دینی است  نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی عزت و اقتدار امروز کشور را مرهون جانفشانی شهدا دانست و گفت: تمام ارزش شهدا به پاسداشت ارزش های دینی است .
 
به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد شامگاه دوشنبه در کنگره شاهدان قلم و یادواره 183 شهید فرهنگی و دانش آموز سبزوار افزود: شهدا حماسه بزرگی را در برابر دشمن آفریدند و وظیفه ما پیروی از آرمان و ادامه دادن راه آنهاست.

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و یادآورشد: حفط و ادامه راه شهدای عزیز حرکت در راه انبیای الهی و قرآن است .

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی می طلبد که هویت اسلامی خود را حفظ کنیم و اسلام را با روش های دینی ترویج نماییم .

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر صادقانه میل داریم تفکر و تعقل شهدا زنده بماند باید آراسته به دین و اخلاق در رفتار و کردار باشیم .

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و ادامه داد: باید برای انتقال آموزه های دینی و اسلامی برای نسل های بعدی تلاش شود .

وی گفت : ادامه راه شهدا تلاش نمودن برای دوست داشتن خدا است و شهدا با استقامت خود سبب شدند خداوند آنان را دوست داشته باشد.

وی افزود: اگر در راه شهدا حرکت کنیم وحدت و همبستگی ملی خلق می شود و جامعه در هم تنیده می شود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به یمن، عراق، فلسظین اشاره کرد و افزود: امروزه منطق ،تفکر و اندیشه شهدا در لبنان ،یمن ،بحرین و جهان اسلام فریاد می کند .

وی همچنین از سبزوار به عنوان دیار سربداران و دلباختگان به ساحت پیامبر گرامی (ص) و شهر علما ،شعرا و تاریخ نویسان نام برد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد همچنین یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان سبزوار را گرامی داشت و از برگزار کنندگان این کنگره تقدیر کرد.

وی همچنین با ابراز گلایه از اجرای برخی برنامه های فرهنگی بر لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و افزود: حجاب بهترین زینت برای بانوان است و نباید دین را با سلایق خود آراسته نماییم .

کنگره شاهدان قلم و یادواره 183 شهید فرهنگی و دانش آموز سبزوار عصر دو شنبه با جمعی از مسوولان کشوری ،استانی و محلی در محل تالار کاشفی این شهرستان بر گزار شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.