اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 21 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9823 / نظرات: 0


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار: اهل علم و دانش، نه‌تنها میزبان تاریخ‌اند، بلكه خود تاریخ‌سازند


به‌مناسبت هفته‌ی معلم، مراسم گرامیداشتی با حضور هیأت‌رئیسه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون، معلمان، دبیران، مربیان و كاركنان مجموعه‌ی بزرگ سما سبزوار در سالن همایش‌های دانشكده‌ی علوم انسانی مجتمع این دانشگاه برگزار شد.

   رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در این نشست ضمن تبریك فرارسیدن هفته‌ی معلم، از زحمات همه‌ی كسانی كه با جان و دل در راه اعتلای علم و دانش تلاش می‌كنند تقدیر كرد.

   دكتر محمدرضا سعیدی با اشاره به فرموده‌ی مقام معظم رهبری كه سال 94 را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری كرده‌اند، ابراز امیدواری كرد در سال 94 به معنای واقعی كلمه و به نحو شایسته‌ در خدمت استادان، دانشجویان، معلمان و دانش‌آموزان باشیم.

   وی موفقیت‌های سما در سطح شهرستان، استان و منطقه را حاصل زحمات مسئولان، مدیران و معلمان دلسوز این مجموعه‌ی بزرگ دانست و گفت: بازدید خانواده‌ها از مجموعه‌ی مدارس سما و آشنایی با مدیران، معلمان، كاركنان، امكانات و تجهیزات این مدارس می‌تواند ضمن افزایش تعامل با دست‌اندركاران مدارس سما شهرستان، منجر به آشنایی بهتر آن‌ها با شرایط مناسب محیط تحصیل فرزندان‌شان شود.

   رئیس واحد سبزوار خاطرنشان كرد: مردان و زنان اهل علم، دانش و ادب و فرهنگ، نه‌تنها میزبان تاریخ هستند، بلكه خود تاریخ‌سازند و به دلیل تاریخ‌سازی، همیشه همراه تاریخ هستند و به دلیل همین همراهی، همیشه جاودانه‌اند.

   پخش نماهنگ سما، گزارش فعالیت‌های سما سبزوار توسط معاونت این حوزه از دیگر برنامه‌های این همایش بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.