اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9814 / نظرات: 0


جمعیت هلال احمر نقش مهمی برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده دارد


سبزوارپیام - امام جمعه موقت سبزوار گفت : جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نقش مهمی در جهت کمک رسانی به مردم آسیب دیده در داخل و خارج از کشور دارد .

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را گرامی داشت و افزود: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان وظایف خود را به خوبی انجام می دهند که باید از این عزیزان تقدیر کرد .

وی در سخنانی حملات نظامی عربستان سعودی به کشور یمن را محکوم و اظهار کرد: جای سووال است که چرا کشورهای عضو صلیب سرخ جهانی به خاطر جلوگیری هواپیمای حامل کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی به مردم جنگ زده یمن سکوت کردند .

وی همچنین سالگرد آزاد سازی هویزه توسط رزمندگان اسلام از دست مزدوران رژیم بعث عراق را گرامی داشت و گفت : شهدای هویزه به صورت مظلومانه به شهادت رسیدند که پنج تن از این شهیدان عزیز از شهرستان سبزوار بودند .

امام جمعه موقت سبزوار به لغو قانون کاپیتولاسیون در سال 1358 اشاره و گفت: این قانون که در سال 1343 به تصویب مجلس ملی آن زمان رسیده بود بسیار ظالمانه بود .

حجت الاسلام سلیمانی برگزاری مراسم اعتکاف را موجب ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام دانست و افزود: مردم بویژه جوانان در این آیین های معنوی حضور بسیار چشمگیر و فعالی داشتند .

نمازگزاران سبزواری پس از اقامه نماز جمعه تا میدان امام حسین (ع ) این شهر تظاهرات اعتراض آمیزی به منظور محکوم کردن جنایات آل سعود به کشور مسلمان یمن را برگزار کردند 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.