اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9812 / نظرات: 0

مسئول دفتر نمایندگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار:


تقویت باورهای دینی و اخلاقی وظیفه خطیر حوزه نمایندگی است


تقویت باورهای دینی و اخلاقی وظیفه خطیر حوزه نمایندگی است مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت: تقویت باورهای دینی و اخلاقی مجموعه سپاه و بسیج وظیفه خطیری است که بر دوش حوزه نمایندگی ولی فقیه گذاشته شده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار، حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمتکش اظهار داشت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، فرصتی خوبی برای ترویج فرهنگ اسلام و تجلیل از خدمتگذاران عرصه تعلیم و تربیت است.
 
وی با بیان اینکه در مجموعه سپاه پاسداران تقویت باورهای دینی و اخلاقی سرلوحه همه فعالیت ها می باشد، افزود: انجام این مهم رسالت خطیری است که از ابتدای شکل گیری سپاه پاسداران بر دوش حوزه نمایندگی ولی فقیه گذاشته شده است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار بیان داشت: سپاه سبزوار با بومی سازی برنامه های هفته عقدیتی سیاسی، ۱۵ برنامه اصلی و محوری و ده ها برنامه دیگر را در دستور کار دارد.
 
زحمتکش با اشاره به اینکه شهرستان سبزوار در سال های گذشته رتبه اول را در برگزاری برنامه های ابلاغی کسب کرده است، تصریح کرد: برگزاری نشست بصیرتی، گردهمایی برای دیدار با ائمه جمعه، فراخوان و تهیه و تدوین مقاله، نشست های ویژه صالحین، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات، اعزام مبلغ به برنامه های اقشار بسیج و…از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته می باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه باید در جهت تببین شعار سال تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: محور تمام برنامه ها دولت و ملت همدلی و همزبانی است.
 
وی در انتها با بیان اینکه  این روزها فرصت خوبی است تا فرهنگ ناب محمدی(ص) را ترویج کنیم، گفت: امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر این برنامه ها قدم مثبتی در جهت نشر فرهنگ اسلام در سطح شهرستان برداریم.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.