اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 17 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9807 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


هیچ مشکل امنیتی در سبزوار وجود ندارد


هیچ مشکل امنیتی در سبزوار وجود ندارد فرماندار سبزوار گفت: با وجود گسترده بودن سبزوار هیچ مشکل امنیتی خاصی در شهرستان وجود ندارد و دستگاه قضا و نیروی انتظامی به خوبی با متخلفان برخورد می‌کنند.
21

احمد برادران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سبزوار با بیان اینکه امنیت امری بدیهی در توسعه هر منطقه است، اظهار داشت: این مهم از برجسته‌ترین معقوله‌هایی بوده که در ابعاد مختلف دارای مولفه و جایگاه است.

وی با بیان اینکه امنیت دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه توسعه پایدار است، تصریح کرد: اگر در منطقه‌ای امنیت نباشد قطعا سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی و اشتغال رونق پیدا نمی‌کند و تامین امنیت به عنوان یکی از مولفه‌های توسعه وظیفه حاکمیت است.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در مقطعی قرار گرفته که در اطراف آن کشورهای مختلف درگیر جنگ‌های تحمیل شده هستند، خاطرنشان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت نیروی انتظامی، ارتش و سپاه و مشارکت مردم است.

برادران با بیان اینکه امروز ایران اسلامی رکورددار امنیت در جهان است، گفت: امروز در پیشرفته‌ترین کشورهای جهان شاهد بروز جرم‌ها و جنایت‌های مختلف هستیم و در این برهه ایران اسلامی به برکت حضور نیروی انتظامی امن‌ترین کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی دارای وظایف زیادی در حوزه‌های امنیت اجتماعی و تخصصی است، گفت: اقتدار نیروی انتظامی مهم‌ترین نکته‌ای است که همواره باید حفظ شود و در این زمینه مقام معظم رهبری تاکیدات ویژه و مهمی دارند.

فرماندار سبزوار با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی از ملاک‌های مهم است، خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم از قوای امنیتی سبب مشارکت آنان در حفظ امنیت و توسعه پایدار می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت امنیتی شهرستان سبزوار نیز گفت: امروز سبزوار به عنوان بهترین و امن‌ترین شهر استان شناخته می‌شود که این مسئله برای ما جای مباهات دارد.

برادران گفت: با وجود گسترده بودن سبزوار هیچ مشکل امنیتی خاصی در شهرستان وجود ندارد و دستگاه قضا و نیروی انتظامی به خوبی با متخلفان برخورد می‌کنند.فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.