اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9790 / نظرات: 0


رییس کل دادگستری خراسان رضوی: به موسسه میزان دو هفته مهلت داده شد


 رییس کل دادگستری خراسان رضوی از مهلت دو هفته ای به موسسه مالی میزان برای عمل به تعهدات خود به مردم خبر داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری روز چهارشنبه در سفر به رشتخوار و در جریان بازدید از دادسرا و دادگاه این شهرستان افزود: برای حل و فصل موضوع موسسه میزان و موسسات مالی موجود در خراسان رضوی ستاد تدبیر در استانداری خراسان رضوی تشکیل شده است.

وی گفت: در همین چارچوب به موسسه میزان از سوی دستگاه قضا برای پرداخت حق و حقوقات مردم دو هفته مهلت داده شده لذا چنانچه به تعهدات خود عمل نکند دستگاه قضایی وارد عمل می شود.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: مردم به پولشان می رسند زیرا اگر در مهلت داده شده به موسسه میزان برای برآورده شدن مطالبات مردم اقدامی نشود دستگاه قضایی ورود خواهد کرد.

وی در خصوص شرکت پدیده شاندیز هم گفت: پرونده این شرکت بطور جدی در حال پیگیری است، شرکت پدیده هم تعهد کرد ظرف مهلت هفت ماهه تعیین شده از سوی قوه قضاییه، مطالبات مردم را بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری افزود: راهکارهایی که از سوی ستاد تدبیر استانداری خراسان رضوی به موسسات مالی و اعتباری خصوصا موسسه میزان ارائه شده شامل ادغام این موسسات در بانکها و تامین نقدینگی برای پرداخت مطالبات مردمی است.

وی ادامه داد: مدیران و اعضا هیات مدیره موسسه میزان باید گامهای موثری را برای رفع مشکلات موجود در پرداخت حق و حقوق سپرده گذاران بردارند تا از هر طریق ممکن و امکاناتی که در اختیار دارند به وضع موجود پایان دهند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.