اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9789 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار: باید از استعداد و خلاقیت کارگران به نحو احسن استفاده شود


 امام جمعه سبزوار گفت :مسوولان باید تلاش کنند تا از استعداد و خلاقیت کارگران کشور به نحو احسن استفاده شود .
 حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی  در آستانه روز جهانی کار و کارگر در جمع نمایندگان تشکلهای کارگری و کارفرمایی سبزوار بر ترویج فرهنگ کار و تولید متناسب با نیاز جامعه تاکید کرد .

وی از کارگران به عنوان قشر مولد و زحمتکش جامعه نام برد و افزود : یکی از ارکان نظام و جامعه موضوع جامعه کارگری است که باید بیش از پیش به این قشر توجه شود .

وی افزود: کار فرمایان و کار آفرینان نیز حامیان اشتغال و تولید کشور هستند و باید از آنها حمایت کرد .

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه کار کارگران در زمینه تولید و اشتغال عبادت بزرگ است ، گفت : کار و کارگر نباید منحصر به یک روز خاص باشد بلکه در تمام روزهای سال باید به این موضوع توجه داشته باشیم .

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای امکانات خوبی در زمینه های صنعت، کشاورزی ، دامداری و ... است ، افزود: اگر از استعداد جوانان و کارگران درست بهره برداری شود در جامعه بی نیاز می شویم .

وی یادآورشد: جوانان و نوجوانان از هوش و استعداد بسیار خوبی برخوردار هستند که باید خلاقیت ها شناسایی و به نحو بهینه بهره برد .

وی ادامه داد : برخی جوانان و افراد تحصیلکرده و جویای کار تنها به کار اداری و پشت میز نشینی می نگرند در حالی که این نگاه درست نیست و مساله مهم تولید کار و بهره بیشتر بردن است.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین گفت :برخی نابسامانی ها و گناهان در جامعه ارتباط با بیکاری دارد که بایستی با تلاش در جهت رفع موانع آن این آسیب ها را کمتر کنیم .

عقیل مختاری رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سبزوار نیز در ابتدای این نشست گزارشی از حوزه کاری ارائه کرد. ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.