اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 9 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9785 / نظرات: 0

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش:


همایش ملی آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در سبزوار آغاز شد


همایش ملی آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در سبزوار آغاز شد  نخستین همایش ملی آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در ایران روز چهارشنبه با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ،معاون استاندار و فرماندار ویژه و جمعی از مسوولان ،اساتید و دانشجویان در سبزوار آغاز شد.
 
رییس همایش مزبور در حاشیه مراسم افتتاحیه این همایش طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این همایش را نیاز مبرم آسیب شناسی در این حوزه عنوان کرد.

دکتر مهیار علوی مقدم با اشاره به برگزاری دو روزه این همایش گفت: در این مدت 130 عنوان سخنرانی از اساتید برجسته دانشگاه های کشور ارائه می شود.

وی اظهار کرد: 450 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که 318 مورد از این تعداد به تایید هیات داوران رسیده است.

وی ادامه داد: مقالات مزبور در مجموعه ای با عنوان کتاب همایش آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در ایران به چاپ رسیده است.

رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه حکیم سبزواری افزود: در این همایش دو نشست عمومی، 26 نشست تخصصی و دو میزگرد در حوزه آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در آموزش و پرورش، آموزش عالی و آموزشگاه های خصوصی برگزار می شود.

علوی مقدم گفت: برگزاری دو کارگاه تخصصی در مقاله نویسی و تالیف و تدوین کتب درسی نیز از جمله برنامه های این همایش است.

وی با بیان اینکه قرار است این همایش به صورت دوسالانه برگزار شود افزود: برگزاری بین المللی این همایش نیز از جمله برنامه های آینده است.

همایش ملی آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در ایران طی روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار در حال برگزاری است.ایرنا






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.