اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9782 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


شهید مطهری معلمی موفق و ممتاز بود


شهید مطهری معلمی موفق و ممتاز بود امام جمعه ششتمد گفت: یکی از خصوصیات بارز و برجسته علامه شهید مطهری این بود که به اساتیدش بسیار احترام می گذاشت.
حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در جلسه شورای آموزش و پرورش ششتمد گفت: ما هم باید گذشتگان خود را فراموش نکنیم و شهید والامقام مرتضی مطهری در حلیکه فیلسوف ، علامه و متفکری بزرگ بود وقتی نام استاد خود را می برد می گفت همه هستی من فدای استادم.
وی ادامه داد: شهید مطهری معلمی موفق و ممتاز بود و یکی از علت های این شاخصه فروتنی و تواضع این عالم بود.
امام جمعه ششتمد اظهار داشت: شهید مطهری در حالیکه در اوج علم بود اما متواضع بود ایشان که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از ایشان بعنوان حاصل عمر نام برد برخورد شایسته ای با دیگران داشت.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: این معلم بزرگ به شاگردانش توجه ویژه ای داشت و در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان تلاش می کرد.
وی گفت: شهید مطهری رابطه معنوی با دانش آموزان خود برقرار می کرد و معلمان ما هم باید در کلاس فقط به ارتباط کلامی بسنده نکنندو سنگ صبور دانش آموزانشان باشند.
امام جمعه ششتمد ادامه داد: معامان ما همانند علامه شهید مطهری در جهت شکوفاسازی استعدادهای دانش آموزان تلاش کنند که این مهم یک وظیفه برای معلمین محسوب می شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد نیز در این جلسه گفت: برنامه های مختلفی از قبیل بازدید از مدارس منطقه ، مراسم تجلیل از مقام معلم ، جشن تکریم و... در طول هفته بزرگداشت معلم در منطقه ششتمد برگزار خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.