اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 5 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9771 / نظرات: 0


دو هزار ورزشکار سبزوار در هفت رشته پایه استعدادیابی شدند


سبزوارپیام - مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج (ع) گفت: حدود دو هزار ورزشکار این شهرستان در هفت رشته پایه رده های سنی نونهالان و نوجوانان استعدادیابی شده و در این باشگاه مشغول فعالیت هستند.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، مهدی آزادمنجیری در نخستین نشست خبری در سبزوار با تاکید بر استعدادیابی ورزشکاران افزود: استعدادیابی و تربیت ورزشکاران همچون سرمایه گذاری عظیمی برای توسعه ورزش کشور است.

وی اظهار کرد: باشگاه ثامن الحجج (ع) سبزوار هم اکنون در رشته های هندبال، والیبال، بسکتبال، فوتسال، ورزشهای باستانی، طناب زنی و کشتی در حوزه استعدادیابی نونهالان و نوجوانان فعالیت می کند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج (ع) دیدگاه این باشگاه را مبتنی بر پویایی نسل جوان و توسعه ورزش عنوان کرد و گفت: توانمندی و استعدادهای ورزشی خوبی در شهرستان و استان وجود دارد و وظیفه ما هدایت این استعدادها است.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات و موفقیت های باشگاه ثامن الحجج (ع) افزود: این باشگاه هم اکنون با 21 رشته ورزشی در لیگ برتر کشور فعالیت می کند.

وی قهرمانی کشتی کشور در سه سال پیاپی، قهرمانی هندبال بانوان کشور در چهار سال متوالی، قهرمانی هندبال در دو سال متوالی و قهرمانی والیبال نشسته کشور برای سه سال پیاپی را از جمله موفقیت های این باشگاه برشمرد.

 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.