اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9768 / نظرات: 0


دوره آموزشی بسیج دانشجویی در سبزوار برگزار شد


 مسوول مرکز تحقیقات علمی شهید آغاسی زاده خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزشی اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی بسیج دانشجویی این استان در بخش محروم روداب سبزوار خبر داد.
 
محمد ابراهیم قارزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این دوره دو روزه 300 نفر از فرماندهان، مسوولان و دانشجویان بسیج دانشجویی و فعالان جهادی استان خراسان رضوی حضور داشتند.

وی هدف از برگزاری این دوره را آموزش تولیدات اقتصاد مقاومتی، امدادگری و کمک های اولیه، طب سنتی و همچنین آشنایی نسل جوان و دانشجویان با فرهنگ جهاد ذکر کرد.

وی گفت: اردوی جهادی رسم هجرت 3 بسیج دانشجویی خراسان رضوی در قالب کارگاههای علمی، آموزشی، فرهنگی، اعتقادی، کشاورزی، عمران، اشتغال و کارآفرینی برگزار می شود.

قارزی همچنین برگزاری کارهای عملی اردوی جهادی، حلقه های معرفتی، رصد ستارگان، آشنایی با حرکت های جهادی اول انقلاب و از این قبیل را از جمله برنامه های پیش بینی شده در این اردوها عنوان کرد.

مدیر دفتر بسیج دانشجویی سبزوار افزود: حدود 150 نفر از شرکت کنندگان در اردوی جهادی رسم هجرت 3 روداب سبزوار را بانوان تشکیل می دهند.

وی گفت: قرار است برخی از فرماندهان و مسوولان کشوری و استانی فردا (جمعه) از برنامه های این اردوی جهادی بازدید و تعدادی از پروژه های اجرا شده در این منطقه افتتاح شود.

بخش روداب شهرستان سبزوار با مساحت حدود پنج هزار کیلومتر مربع بزرگترین بخش کشور از نظر وست و یکی از محروم ترین نقاط استان خراسان رضوی می باشد.

این بخش در جنوب غربی سبزوار و در جنوب شهرستان داورزن در حاشیه کویر قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.