اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9764 / نظرات: 0

شهردار سبزوار:


مهمترین ویژگی شهرداری در سال ۹۳ آرامش و آسایش بود


مهمترین ویژگی شهرداری در سال ۹۳ آرامش و آسایش بود  شهردار سبزوار گفت: مهمترین ویژگی شهرداری در سال ۹۳ آرامش و آسایش بود، آرامشی که حاصل از نظم حاکم بر شهرداری و تعامل مناسب و خوب در درون خانواده شهرداری و بیرون از آن در سطوح ملی و منطقه ای بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار،  دکتر محمد علی طالبی در چهارمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان با بیان این مطلب افزود: در سایه ارامش کارها به نتیجه می رسد، حاصل این ارامش آسایش است و امید است که حاصل جمع این آرامش منتج به اسایش نسبی مردم در زمینه های مختلف باشد.

وی افزود: سال گذشته سالی با نظم در حوزه برنامه و سالی با انضباط در حوزه مالی داشتیم البته تا کمال موضوع هنوز فاصله زیادی داریم ولی پایه گذاری سال گذشته بر انضباط و نظم در حوزه ها و برنامه ها و مالی باعث شد که امسال سال خوبی را بدون دغدغه آغاز کنیم.

شهردار سبزوار تصریح کرد: از نخستین روزهای کاری شهرداری در سال جدید ابلاغ بودجه بود بگونه ای که به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بوجه شورا این شاید برای نخستین بار است که چنین اتفاقی افتاده که در واقع نشان از تعامل شورا و شهرداری در زمینه های مختلف است .

وی با بیان اینکه لایحه ای در سال ۹۳ به شورا نرفت که نظارت کمیسیون های شورا در آن اعمال نشده باشد، افزود: تمامی لوایح تصویب شد، تمام طرح هایی که به شورا ارائه شد یک مورد اعتراضی نداشت و از این رو یک مثلث بسیار نیکو بین شهرداری، شورا و کمیته انطباق فرمانداری بوجود آمد.

دکتر طالبی با تاکید بر اینکه هیچ روزنه ای برای اینکه تعامل و همکاری را تقویت نکند وجود ندارد، خاطر نشان کرد: این تعامل و همراهی سه گانه مثال زدنی و قابل الگو برداری است.

وی گفت: در سطوح استانی در حوزه های نظارتی اعم از استانداری، قوه قضائیه با افت جدی از شکایت مواجه بودیم حتی شکایت شهروندان نیز نشان از این افت و تعامل با شهرداری است. در سطوح ملی نیز با وزاتخانه های مختلف ارتباط کاری برقرار شده است و این حیث شهرداری سبزوار در سطوح ملی دارای کد شده است.

شهردار سبزوار با تاکید بر اینکه در سال ۹۴ رویه کاری سال گدشته با همدلی، همراهی و تعامل بیشتر ادامه خواهد داشت، گفت: سازمان های تابعه شهرداری در سال گذشته استقلال نسبی یافتند و امسال به سمت استقلال کامل در پیش هستند تا با توانمندی بیشتر به ارائه خدمات به شهروندان بپردازند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.