اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9761 / نظرات: 0


اختصاص اعتبارات ویژه برای تغییر مبلمان ورودی خراسان رضوی



رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه استان خراسان رضوی هر ساله میزبان بیش از 25 میلیون زائر است، اظهار داشت: در همین راستا پیگیری‌های زیادی برای تغییر مبلمان ورودی استان صورت گرفت که در همین راستا اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان اختصاص یافت.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه این پروژه در محدوده شهرستان داورزن اجرایی می‌شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح ضمن تغییر فضای ورودی استان، شاهد رونق اقتصادی و گردشگری در منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به تمام ظرفیت‌های گردشگری منطقه توجه شده است، خاطرنشان کرد: با اختصاص اعتبارات روند اجرایی این پروژه نیز به زودی آغاز می‌شود.

سبحانی‌فر با تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه پروژه‌های راهسازی در منطقه سبزوار نیز گفت: یکی از پروژه‌هایی که با اجرای آن شاهد توسعه اقتصادی منطقه روداب و بخش وسیعی از شهرستان هستیم، اجرای پروژه محور مواصلاتی طرود، بیارجمند، سبزوار، اصفهان به مشهد است که در آینده نزدیک شاهد اجرای این پروژه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه استان‌های اصفهان و خراسان رضوی به هم متصل خواهند شد ادامه داد: با اجرای این پروژه فاصله استان‌های خراسان تا اصفهان چند صد کیلومتری کاهش خواهد یافت و با عبور زائران و مسافرینی که قصد زیارت حرم مطهر حضرت رضا(ع) را دارند شاهد رونق اقتصادی منطقه خواهیم بود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه هم‌اکنون نظر مساعد وزارت راه و شهرسازی برای اجرای این پروژه گرفته شده است، اضافه کرد: اعتبارات این پروژه در ردیف 20 اعتبار جدول 20 دیده شده که به محض اختصاص اعتبارات لازم شاهد اجرای این پروژه خواهیم بود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به اخذ مجوز 215 محور دوم مواصلاتی سبزوار-اسفراین –سبزوار-کاشمر گفت: با اجرای این پروژه بخش وسیعی از مشکلات ما در زمینه راه‌ها حل و شاهد بروز تحولات بزرگی در منطقه و رونق اقتصادی خواهیم بود.

وی با اشاره به اجرای پروژه محور سبزوار-خوشاب در امسال گفت: در حال حاضر پیگیر اختصاص اعتبارات این پروژه هستیم که امیدواریم با توجه به وضعیت اعتبارات دولت این پروژه نیز به زودی اجرایی شود.

سبحانی‌فر با اشاره به توافقات صورت گرفته برای اجرای پروژه محور مواصلاتی مسیر کارخانه سیمان به محور بین‌المللی تهران-مشهد عنوان کرد: این توافق‌نامه بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنایع و معادن صورت گرفته که براساس آن مسیر کارخانه سیمان لار سبزوار با همکاری این کارخانه و تامین سیمان مورد نیاز ساخته شود.
منبع: فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.