اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 فروردين 1394 / کد مطلب: 9749 / نظرات: 0

رضا فلاحی:


داورزن دروازه ورودی خراسان رضوی است


داورزن دروازه ورودی خراسان رضوی است سبزوار پیام - فرماندار داورزن گفت: این شهرستان واقع در ورودی خراسان رضوی در غرب این استان و برخوردار از موقعیتی بسیار مناسب است.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، رضا فلاحی  داورزن طی دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی افزود: سالانه میلیونها مسافر و زائری که مقصدشان مشهدالرضا(ع) است از مسیر داورزن رفت و آمد می کنند لذا باید برای ارائه خدمات بهتر به این خیل عظیم بیش از پیش تلاش صورت گیرد.

وی با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حضور در این شهرستان و بررسی زمینه های سرمایه گذاری تاکید کرد: به منظور کارآفرینی، اشتغالزایی و تولید، از سرمایه گذاران حمایت می کنیم.

فرماندارداورزن همچنین با اشاره به سابقه تاریخی داورزن گفت: این شهرستان دارای دهها اثر تاریخی و باستانی است که باید به مردم و گردشگران معرفی شوند.

وی از داورزن به عنوان خاستگاه قیام سربداران یاد و بیان کرد: مردم این شهرستان افرادی مذهبی و فرهنگی هستند.

فلاحی همچنین با اشاره به تازه تاسیس بودن شهرستان داورزن افزود: استقرار ادارات، ناحیه شهرک صنعتی، تکمیل طرح درمان بستر و تقویت مراکز تولیدی بخشی از مطالبات اصلی مردم این خطه است.

وی در ادامه خبرنگاران را کارشناسان میدانی توصیف و بیان کرد: به همین جهت از نظرات و پیشنهادات سازنده خبرنگاران به منظور رفع مشکلات مردم استقبال می کنیم.

فرماندار داورزن همچنین با تقدیر از نحوه اطلاع رسانی و فعالیت حرفه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: 'ایرنا' نقشی بسیار مهم و سنگین بر عهده دارد و به نحو شایسته اطلاع رسانی می کند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: این سازمان نهاد رسمی اطلاع رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از همین منظر در دنیا شناخته شده است.

علی حیدری افزود: اخبار این رسانه ملی در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی و نیز معرفی و شناساندن ظرفیتهای و امکانات بخشهای مختلف کشور از جمله شهرستانهای تازه تاسیس در نگاهی دو سویه به مسوولان و مردم است.

مرکز شهرستان 21 هزار نفری داورزن در فاصله 310 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

شهرستان تازه تاسیس داورزن که پیشتر یکی از بخشهای شهرستان سبزوار بود مرکب از دو بخش مرکزی و باشتین، 38 روستا و 18 هزار نفر جمعیت روستانشین اواخر سال 1391 به شهرستان ارتقا یافت.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.