اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 فروردين 1394 / کد مطلب: 9745 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار


ایران جزء امن ترین و مقتدر ترین کشورهای منطقه و جهان است


ایران جزء امن ترین و مقتدر ترین کشورهای منطقه و جهان است سبزوار پیام – معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت : جمهوری اسلامی ایران با تلاشهای نیروهای ارتش و سایر ارکان نظامی جزء امن ترین و مقتدر ترین کشورهای منطقه است .

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، احمد برادران روز جمعه در نشستی با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 ثامن الائمه (ع) در خراسان رضوی که در سبزوار برگزار شده بود ، روز ارتش را گرامی داشت و افزود : به رغم شیطنت های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ،با درایت ، ایثار و جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی این اقتدار و امنیت پایدار را داریم .

رئیس شورای تامین سبزوار به موقعیت جغرافیایی و استراتژی سبزوار اشاره و گفت : این شهرستان بعد از مشهد مقدس به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان در مدخل ورودی خراسان رضوی و در کریدور شمال به جنوب ، شرق به غرب کشور و در کنار جاده اصلی ترانزیت کالا به کشورهای آسیای میانه قرار گرفته است .

فرماندار سبزوار بیان داشت : این شهرستان با پیشینه و سابقه بسیار طولانی حدود هفت هزار ساله و با بزرگان و مشاهیر علم ، ادب و فرهنگ بر تارک کشور می درخشد .

برادران به پتانسیل های صنعتی، کشاورزی و تجاری این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت : بعضی اقلام صادراتی در کشورهای اطراف با برند تولیدکنندگان سبزوار است .

وی تحصیل 35 هزار دانشجو در دانشگاه ها مختلف شهرستان سبزوار را نیز از قابلیت های مهم این شهرستان عنوان کرد .

وی همچنین با اشاره به پتانسیل بالای شاغلین و بازنشستگان ارتش در سبزوار خواستار استفاده بیشتر از این توانمندی و ظرفیت شد .

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 ثامن الائمه (ع) در خراسان رضوی نیز گفت: این روز از روزهای تاریخی نامگذاری شده از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی است .

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بوِیژه شهدای ارتش را گرامی داشت و افزود: خراسان رضوی بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است .

وی با اشاره به وجود کانون بازنشستگان ارتش در سبزوار گفت : این کانون شرایط خوبی دارد و اقدامات خوبی انجام شده که می توان از ظرفیت های بالای بازنشستگان بویژه در مباحث اقتصادی و تولیدی استفاده کنیم .

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 ثامن الائمه (ع) در خراسان رضوی در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از خدمات فرماندار ویژه و رئیس شورای تامین سبزوار قدردانی کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 ثامن الائمه (ع) در خراسان رضوی همچنین با تعدادی از خانواده های شهدای ارتش جمهوری اسلامی شهرستان سبزوار دیدار کرد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.