اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 19 آذر 1393 / کد مطلب: 9734 / نظرات: 0


مرمت و آسفالت راه 'دره یام' خوشاب بعد از شش سال به پایان رسید



سبزوارپیام - مسوول راه و شهرسازی خوشاب گفت: عملیات مرمت و آسفالت راه 'دره یام' خوشاب به عنوان یکی از پر تردد ترین راه روستایی این شهرستان پس از گذشت شش سال به پایان رسید.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، یونس ارشادی افزود: با مرمت راه مزبور که به عنوان محور ارتباطی شهرستان خوشاب با استان خراسان شمالی محسوب می شود، ساکنان 23 روستای بخش مشکان این شهرستان از مزایای این راه برخوردار شدند.

وی با قدردانی از مسوولان ذیربط گفت: مرمت و بهسازی این راه یکی از خواسته های دیرینه مردم این شهرستان بود.

وی اظهار کرد: علاوه بر تحویل 400 تن قیر رایگان به ارزش شش میلیارد ریال، مبلغ 10 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه هزینه شد.

ارشادی طول این راه را 25 کیلومتر عنوان کرد و افزود: به دلیل کمبود اعتبار از سال 1387 تا سال 1390 فقط 10 کیلومتر این جاده مرمت و آسفالت شده بود.

مسوول راه و شهرسازی خوشاب ادامه داد: این شهرستان در زمینه بهره مندی جمعیت روستایی بالای 50 خانوار از راه آسفالته از میانگین استانی عقب تر است.

وی با بیان اینکه 11 پروژه راه روستایی در حال ساخت در این شهرستان وجود دارد، گفت: با بهره برداری از آنها تمام روستاهای بالای 50 خانوار شهرستان خوشاب از راه آسفالته بهره مند می شوند.

وی مجموع راه های روستایی خوشاب را 300 کیلومتر ذکر کرد و افزود: از مجموع راه های روستایی این شهرستان 142 کیلومتر آسفالته و 158 کیلومتر شوسه و خاکی است. /6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.