اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 آبان 1390 / کد مطلب: 972 / نظرات: 0


دکتر میرعلی / برای چهارمین بار تاکید می کنم که قصد حضور در انتخابات مجلس را ندارم.


دکتر میرعلی  برای چهارمین بار تاکید می کنم که قصد حضور در انتخابات  مجلس را ندارم  رئیس هیات مدیره باشگاه ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: گاها شنیده می شود که میرعلی قصد کاندیداتوری در مجلس را دارد، بنده برای چهارمین بار تاکید می کنم که قصد حضور در انتخابات  مجلس را ندارم.
 ابوالفضل میرعلی در مراسم استقبال تیم کشتی ثامن الحجج که در محل سالن اجتماعات هتل کاملیا برگزار شد با بیان اینکه بنده 20 سال است که به عنوان یک کارمند معمولی مشغول به فعالیت هستم، اظهار داشت: این روند همچنان ادامه خواهد داشت و هرگز به فکر حضور در انتخابات مجلس نبوده و نخواهم بود.
وی با بیان اینکه تمام کسانیکه با معرفت هستند گوشهایشان را بازکنند و این صحبت بنده را خوب گوش کنند ، افزود: سرمایه گذاری مالی بنده بر روی تیم های ورزشی فقط در جهت کمک به ورزش سبزوار، استان و کشور بوده است.
میرعلی تصریح کرد: نه من نه برادرم که سالها در نیروی انتظامی و دانشگاه پیام نور فعالیت های ارزشمندی انجام داده قصد شرکت در انتخابات را نداریم و دیگر نگویید میرعلی ها می خواهند نامزد انتخابات مجلس شوند.
 وی افزود: افتخار بنده این است که در مجموعه ثامن الحجج تاکنون 3هزار نفر را مشغول بکار کرده ام لذا از برخی افراد می خواهم که اجر کارهای ما را با بحث های انتخاباتی ضایع نکنند. سبزوارآنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.