اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 8 آذر 1393 / کد مطلب: 9710 / نظرات: 0


ثامن الحجج سبزوار با بازی سرعتی و استفاده از ضدحملات باعث غلبه بر ذوب آهن اصفهان شد



سبزوار پیام - سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: در یک بازی سرعتی با دوندگی و استفاده از ضد حملات توانستیم بر تیم ذوب آهن اصفهان غلبه کنیم .

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، ناهید غارسی روز جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان در سالن سربداران سبزوار افزود: بازی فوق العاده خوب و جذابی را از هر دو تیم شاهد بودیم .

وی اظهار داشت : بازی پایاپای پیش رفت و بازیکنان تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار عملکردی خوبی در این دیدار داشتند.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار در ارزیابی عملکرد بازیکنان تیمش گفت: در نیمه اول بچه ها بازی بهتری در مقابل ذوب آهن به نمایش گذاشتند و توانستیم با اختلاف سه گل پیروز میدان باشیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم آسیب دیدگی بچه ها در روند بازی برای ما تاثیر منفی داشت ، اظهار داشت : در اثر آسیب دیدگی سه نفر از بازیکنان تیم ثامن الحجج دچار مشکل شد.

وی ادامه داد : علاوه بر آسیب دیدگی سه بازیکن در این دیدار دو نفر از بازیکنان ثابت نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار بازی نکردند و بیشتر از نیروهای ذخیره استفاده شد.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم ذوب آهن اصفهان بازیکنان جوانی داشت و علیرغم جوانی این تیم در مقابل تیم باتجربه ثامن الحجج که قهرمان سه دوره متوالی لیگ است بسیار خوب بازی کرد.

غارسی با بیان اینکه در حال حاضر با کسب 13 امتیاز توانستیم قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهیم ، افزود : انشااله با استراحتی که پس از نیم فصل داریم بتوانیم بر مشکلات مصدومیت غلبه کنیم.

وی با اظهار اینکه نیم فصل اول رقابت های خوبی را از تیم ها شاهد بودیم و نتایج دیدارها قابل پیش بینی نبود ، ادامه داد : نیم فصل دوم ، رقابت ها سنگین تر خواهد بود و با برنامه ریزی و تمرینات منسجم و با هدف کسب قهرمانی به دیدار رقیبان می رویم .

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان نیز گفت : در دقایق پایانی روی اشتباهات فردی و کم تجربگی بازیکنان بازی را با اختلاف یک گل به ثامن الحجج (ع) سبزوار واگذار کردیم .

'زهرا علوی ' افزود : بازی پایاپای را شاهد بودیم و در دقایقی از بازی تیم ذوب آهن اصفهان جلو افتاد .

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت : بازیکنان تیم ما با خودباوری در این دیدار در حد شایستگی های خود ظاهر شدند .

وی افزود : بازیکنان تیم ذوب آهن نیمه دوم را بهتر بازی کردند در نیمه اول با اختلاف سه گل به ثامن الحجج سبزوار باختند ولی در نیمه دوم بازی را با اختلاف فقط یک گل واگذار کردند.

علوی ادامه داد : بازیکنان تیم ذوب آهن در دو سه هفته قبل به دلیل نداشتن شرایط روحی خوب و خستگی بازیهای قابل قبولی را از خود نشان ندادند .

وی اظهار داشت: چند نفر از بازیکنان به دلیل بسربردن در اردوهای تیم ملی و خستگی که داشتند موجب ناهماهنگی در تیم شده بود .

وی ادامه داد : اما در این دیدار بازیکنکان به لحاظ روحی انرژی مثبت و خوب داشتند که توانستند بازی خوبی را در مقابل تیم با تجربه ثامن الحجج سبزوار به نمایش بگذارند .

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : ترکیب تیمی ذوب آهن جوان است و میانگین سنی آنان 18 و 19 سال است .

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت: ثامن الحجج (ع) سبزوار تیم قدرتمند و باتجربه ای است و از ترکیبی در حد تیم ملی بهره می برد .

وی افزود : لیگ امسال از سطح بالاتری برخوردار است و به دلیل هم قدرت شدن تیم ها نتایج از قبل قابل پیش بینی نبود.

در هفته پایانی نیم فصل اول تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار روز جمعه در سالن سربداران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و توانست این تیم را با نتیجه 20 بر 19 شکست دهد .

تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در پایان نیم فصل با 13 امتیاز از هفت بازی (شش پیروزی و یک تساوی )در صدر جدول رده بندی قرار داشته و عنوان قهرمان نیم فصل را کسب کرد .

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار پس از تعطیلات نیم فصل در 28 آذر میزبان تیم شهرداری سنندج است ./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.