اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 آذر 1393 / کد مطلب: 9703 / نظرات: 0


يادواره شهداي سفينه النجاه در سبزوار


مسوول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سبزوار در یادواره شهدای سفینه النجاه که در مسجد سید الشهدای سبزوار برگزار شد گفت : برگزاری یادواره شهدا برای همه ما به عنوان یک بیدارباش است تا گرفتار غفلت و فراموشی نشویم .
حجت الاسلام و المسلمین جعفر خوش سیما افزود : شهدا از ما اطاعت از رهبری و حفظ ارزشها را می خواهند .
وی با بیان اینکه شهدا برای حفظ ارزش ها شهید شدند ، افزود : اگر امروز ارزشها کمرنگ شود یعنی ما از آرمان شهدا فاصله گرفته ایم .
وی ادامه داد : همه ما بایستی قدر فداکاری شهدا را بدانیم زیرا هر چه داریم از شهدا بوده و عظمت ، قدرت ما و نعمت هایی که در کشور داریم همه به برکت شهدا است .
وی همچنین با اشاره به عوامل بروز حادثه عاشورا وشهادت حضرت سیدالشهدا (ع) به دست عده ای مسلمان گفت : فراموش کردن فرمایشات پیامبر اسلام (ص) ، بی غیرتی دینی و کمرنگ شدن معنویت و پررنگ شدن محبت دنیا موجب این حادثه شد .
وی همچنین با اشاره ویژگی شهدای کربلا ، شهدای هشت سال دفاع مقدس و منتظران امام زمان (عج ) اظهار داشت : ایمان به خدا ، اخلاص در عمل ، شجاعت ، غیرت ، ولایتمداری ، اقدام به موقع ، استقامت و بصیرت از ویژگی های بارز این شهدا و نیز منتظران صاحب الزمان (عج) است .
وی با بیان اینکه شهدای ما افرادی با بصیرت و ولایتمدار بودند ، افزود : ما نیز بایستی با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و بصیرت توطئه های دشمنان را چون همیشه خنثی کنیم .
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز گفت : اقتصاد مقاومتی به معنای پرهیز از اسراف ، تجمل گرایی و استقلال و خودکفایی است .
وی توجه به سبک زندگی اسلامی را نیز یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت : امروز دشمن عزم خود را جزم کرده که با ابزاری همچون ماهواره خانواده ها را از درون متلاشی کند .
یادواره هشت شهید محله شهید باهنر با عنوان سفینه النجاه با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، روحانیون معزز ، مسوولان و مردم در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) سبزوار برگزار شد .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.