اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 آبان 1393 / کد مطلب: 9695 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار :


300 عنوان برنامه طی هفته بسیج در سبزوار اجرا می شود


300 عنوان برنامه طی هفته بسیج در سبزوار اجرا می شود فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار از اجرای بیش از 300 عنوان برنامه طی هفته بسیج در سطح رده های مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش ایرنا ،سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: برگزاری یادواره سرداران شهید و تجلیل از آزادگان سرافراز سبزوار با عنوان 'یاران ماندگار'، همایش مشترک ائمه جماعات، هیات امنا و فرماندهان پایگاه های بسیج، همایش شکوه و مقاومت و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

وی ادامه داد: برگزاری بیش از 50 همایش بصیرتی و نهضت های روشنگری، 15 کارگاه اقتصاد مقاومتی، هشت یادواره شهدا، 25 نمایشگاه با موضوعات مختلف عفاف و حجاب، آسیب های ماهواره، عکس دفاع مقدس، بسیج و شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج در سبزوار می باشد.

وی با تاکید بر کیفی گرایی در برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: این هفته فرصت مغتنمی است تا با برگزاری برنامه ها و مراسم مختلف، تفکر بسیجی را در جامعه ترویج دهیم.

وی همچنین بر حاکم شدن تفکر بسیجی بین تمام اقشار مردم تاکید کرد و گفت: تفکر بسیجی، تفکر دفاع از ارزش ها، فداکاری و تلاش برای عمران و آبادانی کشور است.

وی اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه داریم در انتقال و ترویج ارزش های بسیج به نسل های آینده بکوشیم.

وی ادامه داد: لازمه تحقق مدیریت جهادی، داشتن تفکر بسیجی است و این تفکر مخصوص یک برهه زمانی نیست بلکه مربوط به همه زمان ها و مکان ها است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار هم در این مراسم بسیج را از برکات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: بسیج سرمایه ارزشمند و تمام نشدنی است که باید از آن برای مقابله با همه نهدیدها استفاده کرد.

حجت الاسلام حسین زحمتکش با تاکید بر ترویج اندیشه و فرهنگ بسیجی افزود: اندیشه بسیجی آسمانی است و ریشه در فطرت الهی دارد.

وی ادامه داد: حرکت فکری بسیج را می شود در خردورزی، نواندیشی و خیراندیشی خلاصه کرد و محور فعالیت های بسیج بر محور وحدت و توحید کلمه پیش می رود.

وی بیان کرد: نگاه بسیج به مردم یک نگاه سودجویانه و فرصت طلبانه نیست بلکه نگاهی خدمتگزارانه به خلق خدا است.

وی ولایتمداری، معنویت، بصیرت و هوشیاری، استقامت، مسوولیت شناسی، دشمن شناسی و پیشرو بودن را بخشی از شاخصه های بسیج عنوان کرد و گفت: امروز بسیج با سربلندی این شاخصه ها را اثبات کرده است.

حجت الاسلام زحمتکش ادامه داد: رمز دوام و استمرار بسیج معنویت حاکم بر این نهاد ارزشی است که در این معنویت اخلاص، ایثار، تواضع و از خودگذشتگی خود را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بسیج نیروی هیچ تشکل، حزب و سازمانی نیست،گفت: بسیجیان تابع محض ولایت فقیه هستند و از ابتدای انقلاب تاکنون این مهم را به اثبات رسانده اند.

وی اظهار کرد: دشمن شناسی در عرصه جنگ نرم کار آسانی نیست و امروز بسیج به برکت بصیرت به خوبی تهاجم دشمنان را رصد کرده و راه های مقابله با آن را یافته است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.