اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 آبان 1393 / کد مطلب: 9692 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


وظیفه آموزش و پرورش ترسیم حیات طیبه برای نسل جوان است


وظیفه آموزش و پرورش ترسیم حیات طیبه برای نسل جوان است
امام جمعه ششتمد گفت: خوب زیستن یعنی حیات طیبه و زندگی پاکیزه داشتن و عاقبت بخیر شدن که یک امر ارزشمند است.
حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در جلسه شورای آموزش و پرورش ششتمد افزود: خروجی مراکز علمی باید دانش پژوهانی باشد که دنبال زندگی پاک هستند و علم با تعهد را بیاموزند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش ، مراکز آموزش عالی و حوزه های علمیه بایستی در جهت ترسیم حیات طیبه تلاش نمایند و اگر خروجی این دستگاه حیات طیبه باشد گویای موفقیت آنهاست.
استاد حوزه علیمه سبزوار گفت: حیات طیبه شاخصه های دارد که در مسیر حق زندگی کردن یکی از این شاخصه هاست.
امام جمعه ششتمد افزود: یکی دیگر از شاخصه های حیات طیبه زندگی همرا با خیر است و زندگی وقتی ارزشمنداست که انسان سودمند باشد و همه ما باید تلاش کنیم در دفتر زندگی مان مطالب ارزشمند بنویسیم.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: مهم تعداد برگ های دفتر عمر نیست بلکه آنچه که در این دفتر نگارش می شود مهم و ارزشمنداست.
وی افزود: شهدای ما با وجود اینکه تعداد برگ های دفتر عمرشان اندک بود اما بهترینها را در دفتر عمر خود به رشتر تحریر در آوردند.
امام جمعه ششتمد تصریح کرد: از آموزش و پرورش انتظار می رود فضای دور از گناه را برای دانش آموزان مهیا کند و برنامه هایی تدارک ببیند که دانش آموزان در مسیر پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) گام بردارند.
حجت الاسلام والمسلمین ثباتی مقدم گفت: اگر سبک زندگی ما به سبک زندگی پیامبر اسلام (ص) تنظیم شود یک حیات طیبه خواهیم داشت.
وی افزود: دانشگاه ، حوزه های علیمه و آموزش و پرورش وظیفه سنگینی در این خصوص بعهده دارند و اگر دستگاه های آموزشی بویژه آموزش و پرورش غیر این عمل نمایند بزهکاری و ناهنجاری در جامعه بیشتر خواهد شد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.