اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 28 آبان 1393 / کد مطلب: 9691 / نظرات: 0


دست کم سه کتابخانه در شهرستان خوشاب مورد نیاز است



سبزوار پیام - رییس اداره کتابخانه های عمومی خوشاب گفت: این شهرستان 40 هزار نفری که دارای یک کتابخانه عمومی نهادی است، دست کم سه کتابخانه دیگر نیاز دارد.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، قدرت الله کشوری افزود: طبق استانداردها باید برای هر هفت هزار نفر یک کتابخانه وجود داشته باشد که براین اساس دست کم سه کتابخانه در مرکز بخش مشکان و روستاهای بزرگی همچون رباط جز و نوده انقلاب این شهرستان مورد نیاز است.

وی خواستار توجه ویژه مسوولان و خیرین برای توسعه فضای کتابخانه ای در این شهرستان شد و گفت: برای احداث کتابخانه مشارکتی نیازمند مشارکت جدی خیرین هستیم.

کشوری اظهار کرد: کتابخانه عمومی شهدای سلطان آباد، مرکز شهرستان خوشاب به عنوان تنها کتابخانه عمومی این شهرستان در سال 1377 تاسیس شده و دارای 700 عضو است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی خوشاب افزود: این کتابخانه دارای 11 هزار و 500 نسخه کتاب است که یک هزار و 400 نسخه از آنها مربوط به گروه سنی کودکان است.

وی همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب، مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، قصه گویی برای کودکان و تجلیل از اعضای فعال کتابخانه را از جمله برنامه های هفته کتاب در این شهرستان برشمرد.

وی گفت: به منظور نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی بویژه در بین کودکان و نوجوانان و انجام اقدامات فرهنگی، طی هفته کتاب کودکان مهدهای کودک به همراه مادران خود از کتابخانه بازدید خواهند کرد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.