اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 آبان 1393 / کد مطلب: 9690 / نظرات: 0


فرودگاه سبزوار زیرساخت های لازم برای برقراری پروازهای عتبات عالیات را دارد


سبزوارپیام - رییس فرودگاه سبزوار گفت : فرودگاه این شهرستان از آمادگی و زیرساخت لازم برای برقراری پروازهای زیارتی عتبات عالیات برخوردار است .

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، علی همتی افزود : فرودگاه این شهرستان دارای زیرساخت لازم برای انجام پروازهای عتبات عالیات با رده هواپیمایی بدنه متوسط است.

وی اظهار داشت : در صورت برقراری پروازها فرودگاه سبزوار آمادگی اعزام و پذیرش پروازهای عتبات عالیات برای شهرستان های کاشمر ، بردسکن ، اسفراین ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن را دارد.

وی ادامه داد : برقراری پروازهای زیارتی عتبات عالیات از طریق فرودگاه سبزوار موجب کم شدن حجم زیادی از ترافیک جاده ای و رفت و آمد زائران و همراهان به مشهد مقدس و همچنین کاهش ترافیک شدید پروازی و مسافری فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و بهره وری فرودگاه سبزوار می شود.

وی با اشاره به برقراری پروازهای عتبات عالیات به مقصد عراق از بهمن سال 90 تا دیماه 91 گفت : در این مدت پنج هزار و 189 نفر زائر از طریق فرودگاه سبزوار به مقصد کشور عراق پذیرش و اعزام شدند.

به گفته رییس فرودگاه سبزوار از ابتدای امسال تا پایان مهرماه 200 پرواز داخلی از طریق این فرودگاه انجام شده که با این تعداد 15 هزار و 191 مسافر از فرودگاه این شهرستان جابجا شده اند .

'همتی ' به مزایای فرودگاه سبزوار اشاره کرد و گفت : فاصله نزدیک این فرودگاه با فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ، وجود وضعیت جوی مناسب سالانه در این شهرستان ، نبود مانع در اطراف فرودگاه و وجود دید مناسب پروازی از جمله مزایای فرودگاه سبزوار است .

فرودگاه سبزوار در حال حاضر شب های یکشنبه ، دوشنبه ، پنج شنبه و جمعه پرواز های رفت و برگشت در مسیر تهران –سبزوار – تهران دارد ./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.