اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 22 آبان 1393 / کد مطلب: 9665 / نظرات: 0


70 روستای سبزوار از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند



سبزوارپیام - مدیر مخابرات سبزوار گفت: 70 روستای این شهرستان از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند.

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ،حامد خواستار افزود : 27 روستای دیگر این شهرستان برای تحویل تجهیزات اینترنت پرسرعت در نوبت قرار گرفته اند.

وی اظهار کرد: در قالب برنامه پنجم توسعه و از محل پروژه های uso (خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن آوری اطلاعات ) تا آخر امسال به تدریج همه روستاهای دارای تلفن خانگی از اینترنت پرسرعت بهر ه مند می شوند.

مدیر مخابرات سبزوار تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت در این شهرستان را 19 هزار و 845 مشترک عنوان کرد و گفت: هم اکنون حدود 15 هزار پورت فعال اینترنت پرسرعت در این شهرستان دایر است.

'خواستار ' با بیان اینکه 130 هزار مشترک تلفن ثابت در سبزوار وجود دارد، اظهار کرد: 17 درصد از این مشترکین از اینترنت پرسرعت در این شهرستان استفاده می کنند.

مدیر مخابرات سبزوار تعداد مشترکان اینترنت پر سرعت از طریق مخابرات سبزوار را 12 هزار و 353 اعلام کرد و افزود : حدود 70 درصد مشترکان اینترنت پرسرعت این شهرستان مشترک مخابرات هستند.

خواستار با اشاره به فراهم شدن همه زیرساخت ها برای واگذاری اینترنت پرسرعت با کیفیت مطلوب افزود: هیچ محدودیت و مشکلی برای واگذاری اینترنت پر سرعت در سطح شهرستان سبزوار وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به رشد صعودی دریافت کنندگان اینترنت پرسرعت در سبزوار و کیفیت خوب خدمات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: امسال پهنای باند این شهرستان توسعه پیدا کرده است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.