اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 17 آبان 1393 / کد مطلب: 9649 / نظرات: 0


مربی تیم هندبال ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار: با دفاع فشرده مقابل بافق یزد پیروز شدیم



سبزوارپیام - مربی تیم هندبال ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار گفت: با دفاع بسیار فشرده و سرعت در ضدحملات توانستیم مقابل تیم سنگ آهن بافق یزد پیروز شویم.

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حمید شجاع عصر جمعه پس از پیروزی تیمش در مقابل سنگ آهن بافق یزد افزود: از ابتدای بازی در نیمه اول و دوم فشار یکنواختی را روی تیم حریف وارد آوردیم.

وی با اشاره به دفاع منسجم و نیز ضدحملات خوب تیمش اظهار کرد: فشار در طول بازی بر تیم بافق یزد ادامه داشت و در دو نیمه توانستیم هفت اختلاف را با تیم حریف حفظ کنیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، همه بازیکنان را در این دیدار شاخص دانست و گفت: با تمرینات مستمر و منسجم، بازیکنانم در این دیدار تلاش کرده و جنگیدند.

شجاع در باره تیم حریف نیز افزود: تیم بافق یزد تیم قدرتمندی است و بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده است.

وی ادامه داد: تیم بافق یزد چهار بازیکن خوب خارجی از کشورهای اوکراین، تونس، صربستان و آذربایجان جذب کرده و چهار بازیکن ملی پوش نیز در ترکیب دارد.

مربی تیم هندبال ثامن‎ الحجج (ع) سبزوار در زمینه لیگ امسال نیز گفت: امسال تعداد تیم ها نسبت به سال گذشته بیشتر شده و تیم ها قدرتمندتر شده اند.

وی افزود: سال گذشته 11 تیم در لیگ حاضر بودند که با حذف فلاورجان به 10 تیم رسید ولی امسال 13 تیم در لیگ حضور دارند و قدرت در تیم ها پخش شده و همه تیم ها از بازیکنان خارجی و ملی پوش بهره می برند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در دو سال متوالی اظهار داشت: امسال هم از حیثیت قهرمانی خود در لیگ دفاع می کنیم.

شجاع همچنین یکی از پشتوانه های قوی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار را وجود تماشاگران خونگرم برای این تیم عنوان کرد و گفت: تماشاگران سبزوار همیشه تیم را یاری کرده و قوت بخش روحیه ما بودند.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در باره دیدار آینده تیمش افزود: پنج شنبه آینده 22 آبان ماه به مصاف تیم همنام خود در مشهد می رویم.

شجاع گفت: تیم ثامن الحجج (ع) مشهد، تیم قدرتمندی است و توانسته در هفته های گذشته کرمان و سپاهان را از پیش رو بردارد.

امروز (جمعه) در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزواردر سالن سربداران این شهرستان توانست با نتیجه 30 بر 23 مقابل تیم بافق یزد پیروز شود./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.