اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 4 آبان 1393 / کد مطلب: 9613 / نظرات: 0


ثامن الحجج سبزوار حریفان آسیایی خود را شناخت


ثامن الحجج سبزوار حریفان آسیایی خود را شناخت سبزوار پیام ـ مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ باشگاه‌های آسیا در دوحه برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود در این دوره از مسابقات را شناختند.

به گزارش "سبزوار پیام" ، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی هندبال مردان جهان نزدیک است؛ پس از اولین رویداد آزمایشی موفق، مسابقات سوپر گلوب در سپتامبر، گام مهم بعدی تا رسیدن به مسابقات قهرمانی جهان از 29 نوامبر تا 8 دسامبر اجرا خواهد شد و فطر میزبان باشگاه‌های آسیایی خواهد بود.

احمد الشعبی، رئیس فدراسیون هندبال قطر و نایب رئیس کمیته برگزاری بازی‌های قطر 2015 اظهار داشت: می‌توانیم مطمئن باشیم که پس از موفقیت مسابقات سوپر گلوب در سپتامبر سال جاری و فعال شدن مجموعه فدراسیون هندبال قطر، مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌ها در دوحه نیز تأثیر مثبتی روی تیم‌ها، هواداران و مقامات رسمی خواهد داشت و شروعی عالی برای رقابت‌های اصلی در ژانویه خواهد بود.

دوحه برای سومین دوره متوالی میزبان مسابقات لیگ باشگاه‌های آسیا است که رویدادی مقدماتی برای مسابقات سوپرگلوب سال 2015 است. الریان (2012) و الجیش (2013) دو تیم قطری توانستند بر سکوی نخست آسیا بایستند. السد پنج بار بین سال‌های 2000 تا 2005 قهرمان این مسابقات شده تا رکورد این بازی‌ها نیز به دوحه برسد. علاوه بر این تیم‌های قطری 13 مدال در این مسابقات کسب کرده‌اند: هفت طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز.

اولین قدم برای این مسابقات قرعه‌کشی بود که در دوحه و در مجموعه فدراسیون هندبال قطر برگزار شد. این قرعه‌کشی تیم‌های شرکت‌کننده را در دو گروه مقدماتی قرار داد.

پس از پایان یافتن مرحله اول، دو تیم بهتر هر گروه به نیمه‌نهایی می‌رسند و بقیه تیم‌ها برای مشخص شدن مقامشان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

احمد ابو اللیل، مدیر اجرایی فدراسیون هندبال آسیا گفت: می‌خواهم از کمیته برگزاری این مسابقات به دلیل مهمان‌نوازی و فراهم کردن این امکانات فوق‌العاده برای برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های آسیا تشکر کنم. برای همه آنها از اعماق قلبم برای مسابقات قهرمانی جهان آرزوی موفقیت می‌کنم.

احمد و احمد الشعبی پیش از برگزاری مراسم قرعه‌کشی یک توافق‌نامه همکاری امضا کردند. سه نماینده از فدراسیون جهانی برای نظارت بر روند اجرای مسابقات و آمادگی برای برگزاری مسابقات جهانی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

قرعه‌کشی مسابقات به صورت زیر انجام شد:

گروه A:

1- لخویا (قطر)

2- الغرافه (قطر)

3- الصلت (اردن)

4- ثامن‌الحجج (ایران)

5- القرین (کویت)

گروه B:

1- الجیش (قطر)

2- الکویت (کویت)

3- الخلیج (عربستان)

4- منیزیم فردوس(ایران)

5- اهلی سداب (عمان)

نماینده فردوس در شرایطی نماینده ایران در این مسابقات خواهد بود که فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور حضور نداشت و امسال به تازگی وارد لیگ برتر شده است.
منبع: فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.