اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 آبان 1393 / کد مطلب: 9604 / نظرات: 0


شورای دانش آموزی جنبه ی اجتماعی دانش آموزان را تقویت می کند


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: شوراهای دانش آموزی جنبه ی اجتماعی دانش آموزان را در اجتماع فراهم و تقویت می کند
حسن میر دشتی در مراسم انتخابات شورای دانش آموزی که همزمان با سراسر کشور در آموزشگاه 13 آبان نیز برگزار شد با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه بنای کشور ما برپایه ی مشارکت مردم بنا شده است.
وی برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی را یک نمونه ی تمرینی برای حضور در میادین بزرگ تر انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: اجرای این گونه انتخابات برای دانش آموزان علاوه بر آشنایی آن ها با ساز و کارهای انتخابات، آنان را آماده ی دریافت مسؤولیت خواهد کرد.
وی ضمن تقدیر از برگزاری این انتخابات داتش آموزی، برگزاری آن را با انتخابات رسمی کشور نزدیک خواند و گفت: امیدواریم این امر موجب رشد سیاسی و اجتماعی دانش آموزان شود.
در ادامه ی این مراسم؛ دکتر بینش معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار و دیگر مسؤولان حاضر از مراسم رأی گیری و انتخابات شورای دانش آموزی دیدن کردند.
شایان ذکر است این انتخابات همزمان در 287 آموزشگاه شهرستان سبزوار برگزار شد.
در این انتخابات مدارس تا سقف 250 دانش آموز 5 عضو اصلی و 2 نفر علی البدل و تا 350 نفر 7 عضو اصلی و 2عضو علی البدل و از 350نفر به بالا 9 عضو اصلی به همراه دو عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.