اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 1 آبان 1393 / کد مطلب: 9594 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب


95 میلیارد ریال اعتبار به خوشاب اختصاص یافت


95 میلیارد ریال اعتبار به خوشاب اختصاص یافت  فرماندار خوشاب گفت: 95 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافت.
 
'حسین ابراهیمی کردیانی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان 42 میلیارد و 570 میلیون ریال مربوط به اعتبارات ردیف 180 و نیز 38 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات تملک دارایی استانی است.

وی ادامه داد: همچنین 11 میلیارد ریال مربوط به اعتبارات ردیف ماده 10 و 12 (مدیریت بحران) و چهار میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات توازن منطقه ای به خوشاب اختصاص یافته است.

فرماندار خوشاب با قدردانی از توجه ویژه دولت در سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی و نگاه ویژه به شهرستانهای کمتر توسعه یافته اظهار داشت: اعتبارات خوبی برای تجهیز بیمارستان خوشاب و نیز استقرار پایگاه اورژانس اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تخصیص 18 درصدی بودجه پارسال گفت: امسال با توجه به نگاه ویژه دولت، رشد خوبی را در این بخش داشته ایم زیرا امسال تاکنون رقم تخصیصی برای دستگاههای شهرستان خوشاب بطور میانگین 43 درصد است.

او افزود: در مجموع اعتبارات خوبی در بخش آب روستایی، راه، فضاهای ورزشی و نیز پروژه های کشاورزی و شهری برای خوشاب اختصاص یافت.

'سلطان آباد' مرکز شهرستان 38 هزار نفری خوشاب در فاصله 197 کیلومتری غرب مشهد واقع است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.