اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 آبان 1393 / کد مطلب: 9591 / نظرات: 0


غرب بنيان خانواده ها را هدف قرار داده است


معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار گفت: غرب بنيان خانواده هاي ايران اسلامي را هدف قرار داده است.
به گزارش روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش سبزوار؛ مرتضي بينش در جلسه ي پيوند اوليا و مربيان كه به مناسبت بزرگداشت اين هفته با حضور مسؤولان و والدين دانش آموزان در آموزشگاه كاشفي برگزار شد با بيان اين مطلب افزود: غرب امروز در تلاش است تا با ابزارهاي موجود خود از جمله ماهواره و رسانه هاي جمعي، نهاد اصلي اجتماع يعني خانواده را تخريب كند.
وي به نهادهايي كه براي رفع نيازهاي اوليه ي انسان از ابتداي خلقت به وجود آمده اند اشاره كرد و گفت: خانواده، آموزش و پرورش، دين و سياست نهادهايي هستند كه نيازهاي اوليه ي انسان را برآورده مي كنند.
وي پيوند خانواده و مدرسه را يك اصل براي آموزش و پرورش دانست و گفت: بايد تلاش كنيم پيوند فكري و عاطفي بين خانواده ها و مدارس تحكيم شود.
امام جمعه ي شهرستان سبزوار نيز در اين مراسم، خانواده را يك اصل مسلم در جامعه دانست و گفت: پيوند اوليا و مربيان موجب افزايش همكاري خانواده و مدرسه خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين ابراهيمي با اشاره به شرايط كار خانواده ها تصريح كرد: تا جايي كه كار والدين بر بنيان خانواده آسيب نرساند اشكالي در كار كردن وجود ندارد.
وي ادامه داد: توجه نكردن به فرزندان، ضايعات جبران ناپذيري بر خانواده و جامعه خواهد گذاشت.
بنا بر اين گزارش؛ در ادامه ي اين مراسم، تعدادي از دانش آموزان به نمايندگي از گروه هاي كاري انجمن اوليا و مربيان از جمله: پرورشي، آموزشي، و عمراني به بيان ديدگاه ها و شرح وظايف گروه ها پرداختند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.