اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 مهر 1393 / کد مطلب: 9588 / نظرات: 0


هشتمین جلسه شورای اداری سبزوار برگزار گردید


هشتمین جلسه شورای اداری سبزوار برگزار گردید سبزوار پیام ـ هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان  سبزوار با حضور امام جمعه فرماندار، مدیران ادارات وفرماندهان نظامی وانتظامی شهرستان برگزار شد.
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از روابط عمومی فرمانداری سبزوار ، معاون استاندار وفرماندار ویژه سبزوار در این جلسه گفت: مهمترین ابزار توفیق مدیریت صحیح واستفاده مناسب از منابع انسانی ومادی است.
 
احمد برادران با اشاره به اینکه اصول مدیریت صحیح در تعالیم اسلامی نهفته است اظهار داشت: مدیریت اسلامی بر پایه اصول مشارکت است وپیامبر گرامی اسلام با وجود اتصال به منبع لایزال الهی بر این اصل مهم اصرار می ورزیدند.
 
وی افزایش بهره وری در بخش کشاورزی را بسیار مهم خواند وافزود: متاسفانه شیوه های منسوخ در تولیدات کشاورزی نه تنها صرفه اقتصادی را کاهش می دهد بلکه ضرر بزرگی نیز به منابع آبی کشور می زند.
 
وی به سفر اخیر هیئت دولت به استان خراسان اشاره کرد بیان داشت: خوشبختانه در این سفر که با برگزاری جلسه رسمی کابینه همراه بود دست آورد های خوب ومناسبی برای استان وشهرستان در پی داشت.
 
نماینده عالی دولت در سبزوار تصریح کرد : اختصاص ۷۰ میلیارد ریال بودجه جهت رفع معضل فاضلاب سبزوار وهمچنین تصویب ۷۰ میلیارد ریال بودجه در جهت تکمیل فاز عمرانی بیمارستان حشمتیه ۴۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان از جمله برکات این سفر برای شهرستان بوده است.
 
وی از مهمترین اثرات سفر استانی دولت را تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات استان دانست وادامه داد: اعتبار برخی از دستگاهها در ۶ ماه نخست سال به صورت ۱۰۰ در صد محقق شده که این امر در مدت ۱۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.
 
وی با اعلام تدوین طرح آمایش در استان خراسان رضوی یاد آور شد: این طرح سند راهبری منطقه است واز این پس در تمامی برنامه ها مبنا کار قرار خواهد گرفت که می طلبد مدیران با ارتباط موثر با ادارات کل خود در استان جهت اعمال نظرات مثبت خود بر این طرح در جهت ارتقای شهرستان کمک کنند.فرماندار سبزوار همچنین  گفت : بایستی جلسات شورای اداری از حالت یک طرفه سخنرانی خارج شده و به سمت و سوی یک کارگاه آموزشی و بحث و تبادل نظر مدیران سوق داده شود .
 وی در ادامه از مدیران دستگاه های اجرایی خواست خود شخصا در جلسات حضور پیدا کرده و در صورت امکان حضور نداشتن معاونان خود را با هماهنگی به جلسات بفرستند .

 برادران در ادامه با تاکید بر رعایت نظم خاطر نشان کرد: در مدت حضور در فرمانداری جای برخی از مدیران را درجلسات خالی دیده ام که امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر انظباط مدیریت بهتری در استفاده از زمان داشته باشیم./6 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.