اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 مهر 1393 / کد مطلب: 9584 / نظرات: 0

معاون وزیر آموزش و پرورش:


محیط های آموزشگاهی را باید شاد، بانشاط و سرزنده کنیم


محیط های آموزشگاهی را باید شاد بانشاط و سرزنده کنیم  معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: سعی می کنیم با مدرسه محور کردن فعالیت ها، محیط های آموزشگاهی را شاد، بانشاط و سرزنده کنیم.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، 'مهرزاد حمیدی' دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در سبزوار افزود: انرژی متمرکز را به طرف مدارس سوق داده ایم و به سوی مدرسه محوری حرکت می کنیم.

وی اظهار کرد: المپیادهای درون مدرسه ای یکی از مجموعه پروژه هایی است که با این نگاه تنظیم شده است.

وی افزود: تلاش بر این است که همه کار این المپیادها توسط خود دانش آموزان انجام شده و به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی با اشاره به برگزاری المپیادهای دانش آموزی از چند روز گذشته در مدارس کشور ادامه داد: سه میلیون دانش آموز برگزارکننده این مسابقات هستند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان در این المپیادها با تشویق های خود مایه دلگرمی دیگران می شوند و خود نیز به ورزش علاقه مند می گردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: ورزش همگانی با وجود این المپیادها رقم می خورد و ورزش قهرمانی هم با غربالگری توسط معلمان توسعه می یابد.

حمیدی گفت: فعالیت های مدرسه محور می تواند در احداث اماکن و فضاهای ورزشی هم تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش و جایگاه مهم آن افزود: بایستی از تمام ظرفیت های آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی اظهار کرد: توسعه مشارکت و انعقاد تفاهم نامه های متعدد آموزش و پرورش با دیگر وزارتخانه ها اقدامی موثر در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش تعامل با آموزش و پرورش است.

سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع شده است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.