اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 28 مهر 1393 / کد مطلب: 9579 / نظرات: 0


یک مسوول : برنامه های دهه محرم را با اولویت اقامه نماز برنامه ریزی کنید


رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: اگر می خواهید در کارهای فرهنگی موفق باشید به نماز و فرائض دینی در روستاها توجه کنید.
حجت الاسلام و المسلمین علی محمودی در جمع دهیاران ششتمد افزود: محوریت برنامه های دهه محرم را براساس و اولویت اقامه نماز برنامه ریزی کنید.
وی ادامه داد: از رقابت های دنیوی در هیئت ها بپرهیزید و همدلی و وحدت را در برنامه کاری خود قرار دهید.
رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار اظهار داشت: از ترویج خرافات در مراسم عزاداری سیدالشهداء جلوگیری کنید و به عدم اختلاط خواهران و برادران در مراسمات توجه جدی داشته باشید.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی گفت: آنچه که نیاز جامعه ماست آرامش ، وحدت و انسجام است و این مهم در سایه قرآن واهل بیت(ع) محقق خواهد شد.
وی افزود: برای تحقق این مهم بایستی مبلغان دین اهتمام داشته باشند و زمینه سازی این مهم برعهده شوراهای اسلامی ، دهیاران ریش سفیدان روستاهاست.
رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار تصریح کرد: قبول داریم که در سطح روستاها مشکلات فراوانی هست اما باید بدانیم حل این مشکلات در گرو عمل به قرآن و سفارشات پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است.
وی خاطرنشان ساخت: این مسئولیت ها فرصتی است که در اختیار ما قرارداده شده پس دقت کنیم که کوتاهی نکنیم که فردای قیامت بایستی پاسخ دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی اظهار داشت: مردم ششتمد ، مردمی با باورهای دینی محکم و در استقبال از روحانیون و مبلغان دین حضور چشمگیری دارند.
وی افزود: اداره تبیلغات اسلامی سبزوار آمادگی کامل دارد تا نسبت به اعزام روحانیون به روستاها به محض اعلام آمادگی شورای اسلامی و دهیاران اقدام نماید.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.