اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 27 مهر 1393 / کد مطلب: 9574 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار


باید سپاسگزار نعمت سلامت و امنیت کشور باشیم


باید سپاسگزار نعمت سلامت و امنیت  کشور باشیم معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: باید سپاسگزار نعمت امنیت و سلامت در کشور باشیم.
 
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار، احمد برادران در مراسم افتتاح نمایشگاه بصیرت در این شهر افزود: امنیت مقوله ای است که مختص یک جایگاه خاص نبوده و در همه زمینه ها باید وجود داشته باشد.

رییس شورای تامین سبزوار ادامه داد: باید امنیت علاوه بر موضوع نظامی و انتظامی در مقوله های اجتماعی، اقتصادی، سلامت و حتی آموزش نیز فراهم شود.

وی حضور دشمنان در قالب های مختلف را یادآور شد و گفت: برخی خاکریزهای آموزشی کشور توسط دشمن فتح شده که باید با بصیرت و دانایی جلو پیشرفت آنان گرفته شود.

وی همچنین به مجاهدت های خاموش 30 ساله سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و افزود: امنیت کشور مرهون تلاش این عزیزان است.

فرماندار سبزوار، آموزش و پرورش را در نوک پیکان تهاجم دشمن دانست و اظهار کرد: معلمان باید با استفاده از کلاس های توجیهی با انواع تهاجم دشمن و حربه های مختلف آنان آشنا شوند.

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار هم به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه بصیرت سبزوار به همت ادارات اطلاعات و آموزش و پرورش در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به مدت یک هفته دایر است.

روح الله مهری افزود: در این نمایشگاه 200 تابلو با عناوین انجمن منحرف حجتیه و اقدامات آنان، فرقه ضاله بهائیت، جریان شناسی نفاق و گروه های تروریستی به نمایش گذاشته شده است.

بیش از 50 هزار دانش آموز در شهرستان سبزوار تحصیل می کنند.

سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.