اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 آبان 1390 / کد مطلب: 956 / نظرات: 0

امام جمعه موقت بخش داورزن سبزوار :


آمريكا در منطقه و جهان رو به زوال است


آمريكا در منطقه و جهان رو به زوال است  امام جمعه موقت بخش داورزن سبزوار گفت: با رويكرد جهان اسلام نسبت به سياست هاي آمريكا و جنبشهاي ضد سرمايه داري در اروپا و آمريكا، به زودي شاهد زوال آمريكا در منطقه و جهان خواهيم بود. 
   
 به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'هادي ذاكري' در خطبه هاي نماز جمعه بخش داورزن سبزوار نسبت به مصادره انقلاب كشورهاي منطقه توسط ايادي و سرسپردگان غرب و آمريكا هشدار داد.

وي گفت : مردم كشورهاي تونس ،مصر و ليبي بايد به هوش باشند تا در دامهاي سرسپردگان غرب گرفتار نشوند.

وي با اشاره به حمايت ايران اسلامي از انقلاب مردم بحرين اظهار داشت : ملت ايران فشارهاي وارده بر مردم تحت ستم حكومت آل خليفه را محكوم كرده وخواستار توجه به صداي انقلاب مردم بحرين توسط حكومت دست نشانده آن است.

امام جمعه موقت بخش داورزن اظهار داشت: فلسفه وجودي 13 آبان روحيه استكبار ستيزي ملت ايران است .

وي با اشاره به الگو گيري جهان اسلام از انقلاب ايران تصريح كرد : به طور قطع روحيه مبارزه با استكبار، عامل مهم در قيام هاي ملت هاي مسلمان منطقه است .

حجت الاسلام ذاكري با گراميداشت روز 13 آبان گفت: سخنراني شديداللحن امام خميني (ره) عليه لايحه كاپيتولاسيون باعث تبعيد ايشان به تركيه و عراق و آغاز انقلاب اسلامي ايران شد.

وي همچنين شهادت تعدادي از دانش آموزان در روز 13 آبان 1357 توسط رژيم شاه را خاطر نشان كرد و افزود: يك سال بعد از اين واقعه، دانشجويان پيرو خط امام با تسخير سفارت آمريكا كه به لانه جاسوسي مشهور شد باعث بروز انقلاب دوم در ايران شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا دانش آموزان و آحاد مختلف مردم بخش داورزن سبزوار پس از نماز جمعه با شركت در راهپيمايي يوم الله 13 آبان همزمان با سراسر كشور اين روز بزرگ را گرامي داشتند.

داورزن از بخش هاي تابعه سبزوار ، در غرب اين شهرستان و در حاشيه محور شاهرود – مشهد واقع است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.