اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 24 مهر 1393 / کد مطلب: 9554 / نظرات: 0


سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار:مزیت لیگ امسال بهره بردن یکسان همه تیم ها از بازیکنان شاخص است



سبزوارپیام – سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : در لیگ امسال بازیکنان شاخص و با تجربه به طور یکسان در تیم ها تقسیم شده اند و همه تیم های حاضر در لیگ به یک اندازه از بازیکنان شاخص بهره می برند.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، ناهید غارسی ایرنا افزود: با هم قدرت شدن تیم ها بازی ها چون گذشته قابل پیش بینی نیست و رقابت های لیگ سطح بهتری خواهد داشت.

وی میانگین سنی تیم خود را حدود 21 سال عنوان کرد و گفت : از بازیکنان سال گذشته 9 نفر را در ترکیب تیم داریم و مابقی بازیکنان جدید هستند.

وی با بیان اینکه امسال در لیگ برتر بانوان هشت تیم شرکت کرده اند، اظهار کرد: با گذشت یک هفته از لیگ رقابت های خوب و پایاپایی را از تیم ها شاهد هستیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار با اشاره به تساوی تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل شهرداری سنندج گفت : از شروع بازی تا دو دقیقه مانده به پایان دیدار، سه گل جلو بودیم.

وی ادامه داد : با این شرایط در حالی که بازیکنان تیم ما می خواستند سطح گل را افزایش دهند، توپ لو رفت و بازی به تساوی کشیده شد.

'غارسی' با اشاره به دیدار فردا مقابل نفت و گاز گچساران افزود: تیم ما از آمادگی خوبی برخوردار است و برای پیروزی به میدان می رویم.

وی گفت: سه نفر از بازیکنان مصدوم هستند ولی مصدومیت آنان به حدی نیست که نتوانند در میدان حاضر شوند.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار فردا پنجشنبه 24 مهرماه در هفته دوم مسابقات هندبال لیگ برتر بانوان در سالن سربداران سبزوار میزبان تیم نفت و گاز گچساران است.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار سه سال متوالی توانسته بدون شکست مقام قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور را کسب کند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.