اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 15 مهر 1393 / کد مطلب: 9491 / نظرات: 0

با حضور فرماندار و مسوولان محلی سبزوار:


چهار طرح عمرانی در ششتمد بهره برداری شد


چهار طرح عمرانی در ششتمد بهره برداری شد  همزمان با روز ملی روستا ،چهار طرح عمرانی روز سه شنبه طی مراسمی در روستاهای ششتمد سبزوار به بهره برداری رسید.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح هادی روستای حسین آباد شامکان، استخر ذخیره آب و ساختمان دهیاری روستای کلاته نوبهار و ساختمان دهیاری روستای شامکان ششتمد سبزوار مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار در حاشیه این مراسم گفت: این طرح ها با هزینه پنج میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

احمد برادران افزود: با اجرای طرح های مزبور بیش از چهار هزار و 300 نفر از مزایای آنها بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه بخش ششتمد سبزوار دارای 49 روستای بیش از 20 خانوار است، اظهار کرد: طرح هادی در هشت روستای این بخش اجرا شده و طرح هادی روستای یحیی آباد ششتمد نیز در حال اجرا است.

وی گفت: طرح هادی در تمام روستاهای دارای بیش از 20 خانوار و براساس اعتبار اختصاص یافته اجرا می شود.

فرماندار سبزوار، توسعه و آبادانی روستاها را از ضروریات پیشرفت عنوان کرد و افزود: توسعه روستاها به منزله توسعه کشور است زیرا تلاش و فعالیت در روستاها به عنوان بخش مولد جامعه به نوعی بی اثرکردن تحریم های ظالمانه مستکبرین است.

برادران گفت: رونق روستاها همچنین از فرار جمعیت به شهرها جلوگیری کرده و افزایش ارزش افزوده و کاهش هزینه ها در تولیدات را در پی خواهد داشت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.