اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 14 مهر 1393 / کد مطلب: 9486 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار


جمهوری اسلامی از کشورهای امن منطقه است


جمهوری اسلامی از کشورهای امن منطقه است معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور ایران از نظر امنیت یکی از کشورهای امن منطقه است.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد برادران در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سبزوار با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آسایش مردم نقش مهمی بر عهده دارد.

رییس شورای تامین سبزوار از اعضای این شورا بویژه فرمانده و نیروهای انتظامی این شهرستان قدردانی کرد و گفت: اعضای شورای تامین این شهرستان برای تامین امنیت منطقه تعامل و هماهنگی بسیار خوب دارند.

فرماندار سبزوار، اقتدار، عزت، دفاع از ارزش های اسلامی را بخشی از ویژگی های نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: دفاع از ارزش های اسلامی از وظایف همگان است.

معاون استاندار خراسان رضوی، برقراری نظم و امنیت را از برکات این نظام دانست و گفت: امنیت جایگاه ویژه ای در کشور دارد و مردم بایستی احساس امنیت کنند.

سرهنگ قنبر علی آزادواری فرمانده انتظامی سبزوار نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از حوزه کاری خود گفت : هم اکنون سبزوار از امنیت خوبی برخوردار است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.