اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 مهر 1393 / کد مطلب: 9481 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: تابع محض ولایت بودن از بارزترین شاخصه های مدیریت جهادی است


امام جمعه ششتمد گفت: تابع محض ولایت بودن از بارزترین نکات مدیرت جهادی است.
حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در جمع مسئولین ششتمد گفت: اگر به حوادث و اتفاقات کشورهای منطقه نگاه کنید به خوبی نقش مؤثر ولایت را در انقلاب اسلامی ایران درک خواهیم کرد.
وی افزود: مهمترین بعد مدیریت جهادی نگرش مدیراست و باید مدیر بداند که میز و صندلی ریاست طعمه نیست و اگر نگاه طعمه داشته باشد نمی تواند مدیریت جهادی داشته باشد
امام جمعه ششتمد اظهارداشت: نگاه ، نگرش و باور مدیر به پست و صندلی باید نگاه امانت باشد.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: اخلاق در مدیریت جهادی تأثیر بسزایی دارد و اگر ارزش محور شود ، شخص محور نمی شود و مدیر برای خودش عصبانی نمی شود و اگر عصبانی برای خدا باشد.
امام جمعه ششتمد خطاب به مدیران و مسوولان ششتمد گفت: مدیر جهادی در عمل کم خرج و پر بهره است و در مدیریت جهادی ، شخص مدیر هزینه های زیاد برای تشکیلات بهمراه نخواهد داشت.
وی گفت: باید مدیران از پست برای بالا بردن خود استفاده نکنند و اگر با انجام برخی امور صرفاً زمینه بالا کشیدن خود را فراهم سازند ، از مدیریت جهادی بهره ای نبرده اند.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: پرکاری از خصلت های مدیریت جهادی است و در مدیریت جهادی بایستی ایمان و باور به غیب داشته باشیم و همه جا را محضر خدا بدانیم و ایمان به آخرت داشته باشیم و بدانیم که کارها و اعمال ما حساب دارد.
امام جمعه ششتمد گفت: تلاش حداکثری داشته باشیم که این موضوع برکت حداکثری را به دنبال خواهد داشت و پرکاری از خصلتهای مدیریت جهادی است.
وی افزود: در انجام امور محوله ایستادگی و مقاومت داشته باشید که ایستادگی در کارها از الزام های مدیریت جهادی است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.