اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 مهر 1393 / کد مطلب: 9452 / نظرات: 0


یک مسوول: با گسترش فعالیت های قرآنی جامعه هدف مخاطبان قرآنی را افزایش دهیم


 
سبزوارپیام - معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: باید با گسترش فعالیت های قرآنی در حوزه های مختلف هنری و پژوهشی، جامعه هدف مخاطبان قرآنی را افزایش دهیم.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، احمد مهری روز شنبه در مراسم پایانی کلاس های قرآنی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سبزوار افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به مشارکت و همکاری بیشتر همه دستگاه های اجرایی و مردم نیاز دارد.

وی با بیان اینکه هدف گذاری دشمنان روی مسائل فرهنگی است، گفت: در برابر این هجوم بایستی هر چه بیشتر فرهنگ و مبانی قرآنی را گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اهمیت ارزش های اسلامی اظهار کرد: هدف دشمن از تهاجم ، شبیخون و ناتوی فرهنگی، استحاله فرهنگی و تغییر ارزش ها در ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اثرات ارزشمند مفاهیم و آموزه های قرآنی در جامعه افزود: پیاده شدن مفاهیم و آموزه های قرآنی در جامعه موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات و گرفتاری های جامعه می شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: احساس خطر دشمنان به خاطر ارزش ها و ایدئولوژی است که امام راحل به دنیا ارائه دادند و این ارزشها با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب ادامه یافت.

وی ادامه داد: به رغم همه دشمنی ها، تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان گسترش یافته و دلیل آن نیز موج بیداری اسلامی در کشورهای جهان است.

مراسم پایانی کلاس های قرآنی در سبزوار با شرکت 450 نفر در رشته های آموزش قرآن، تجوید، حفظ و مفاهیم برگزار شد که به 17 نفر از برگزیدگان، جوایزی اهدا شد.

در این مسابقات از 9 نفر نیز به عنوان مروجین قرآنی تجلیل شد.

شهرستان سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد بیش از 1100 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است/6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.