اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 مهر 1393 / کد مطلب: 9448 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد :داعش، نسخه دوم طالبان است



سبزوارپیام - امام جمعه ششتمد گفت : داعش نسخه دوم طالبان است که آمریکا آن را بوجود آورده و از آن حمایت می کند.
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه ششتمد افزود: آمریکا طالبان را در افغانستان و داعش را در سوریه و عراق بوجود آورد و هدف آن نیز به دست آوردن منافع از دست رفته بود.

وی ادامه داد: آمریکا به وسیله داعش سعی کرد در سوریه حکومت بشار اسد را ساقط کند که نتوانست و لذا این گروه را به عراق فرستاد تا بتواند منافع خود را در این کشور حفظ کند.

وی اظهار کرد: آمریکا می خواهد به وسیله این گروه چهره اسلام را زشت نشان دهد و به همین خاطر هرگونه حمایت مالی ، تسلیحاتی و برنامه ریزی را از این گروه دریغ نکرده است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم گفت: آمریکا می خواهد موج اسلام هراسی را در مقابل موج اسلام گرایی ایجاد کند و به همین خاطر نیروهای داعش با پرچم اسلام اقدام به وحشی گری می کنند.

وی افزود: آمریکا به وسیله داعش می خواهد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی بوجود آورد که نگاه دنیا به سوی حرکات و جنایات داعش باشد و از جنایات این رژیم فراموش کنند.

امام جمعه ششتمد به هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس قطعه ای نورانی از تاریخ انقلاب اسلامی است و دشمن فکر نمی کرد که نتواند اهداف خود را در ایران اجرایی کند.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس اسلامی عراق را به همه تجهیزات روز دنیا مسلح کرده بودند و جوانان این مرز و بوم با رهبری معمار فرزانه انقلاب توانستند دشمن را شکست دهند و حتی یک وجب خاک کشور را به عراق ندهند.

استاد حوزه علیمه سبزوار همچنین با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: ازدواج فرمان خداوند و سنت پیامبر اسلام (ص) است و درسهایی در ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) وجود دارد که باید بعنوان الگوی عملی برای جوانان مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام ثباتی مقدم افزود: از مسوولان انتظار می رود زمینه تسهیل در پرداخت وام ازدواج را فراهم کنند و در امر مسکن ارزان قیمت برای جوانان نیز برنامه ریزی نمایند و خانواده ها نیز باید هزینه ازدواج را کاهش دهند و مهریه را سبک کنند./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.